[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌مندی مشترکان از پاداش صرفه‌جویی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس خبر داد:
بهره‌مندی مشترکان از پاداش صرفه‌جویی 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به اینکه خردادماه سال جاری 34میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق خانگی پرداخت شد، گفت: از تعداد 375هزار و 677 قبض صادر شده در ماه خرداد امسال، در حدود 118هزار قبض مشمول پاداش شد. حمیدرضا کریمی‌فرد، تعداد مشترکان خانگی استان فارس را 849354 مشترک اعلام کرد و بیان داشت: بر اساس پایش به عمل آمده، 14درصد از مشترکان این شرکت در خرداد سال جاری مشمول دریافت پاداش وزارت نیرو شده‌اند.
کریمی‌فرد با بیان اینکه مشترکان خانگی فارس در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند، یادآور شد: در سال گذشته و در بازه زمانی خرداد تا شهریور حدود 588هزار مشترک خوش‌مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشمول دریافت پاداش شدند که به این تعداد مشترک بیش از940میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دور کند کولرهای آبی به جای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به‌کارگیری لامپ‌های فوق کم‌مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش‌کردن کولرهای گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت‌ها روی 24 درجه سانتیگراد (دمای آسایش) مشمول پاداش خواهند شد. 
وی با قدردانی از همراهی مشترکان استان با این شرکت در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف، خواستار استمرار همکاری و مشارکت در این زمینه شد و تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا در کشور و استان فارس در هفته جاری، به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری برق، استفاده بهینه از انرژی برق، بیش از پیش ضروری بوده و از تمامی مشترکان این شرکت به ویژه مشترکان خانگی درخواست داریم حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی