[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فارس در نمایشگاه رویداد ملی «الف تا» درخشید، روزنامه شیراز نوین

نخستین حضور سازمان حفاظت محیط‌زیست در رویداد ملی ساخت ایران بخش ویژه هنرستان‌ها در رویداد «الف تا» با شرکت دو هنرستان محیط‌بانی کشور از فارس و خوزستان در نمایشگاه مصلای امام خمینی(ره) تهران رقم خورد. به گزارش روابط‌عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط‌زیست فارس، رویداد بین‌المللی «الف تا» با هدف شکل‌گیری نهضت روایت‌نگاری مدرسه‌ در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بزرگ‌ترین اجتماع مدیران مدارس، معلمان و هنرآموزان تحول‌آفرین کشور است. 
این رویداد، میدانی برای به اشتراک‌گذاری تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای و تعامل معلمان تحول‌آفرین با هم است. نمایشگاه «الف تا» از ١٨ تا ٢١ تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) با مشارکت مدارس تحول‌آفرین، هنرستان‌های خلاق و کارآفرین، مؤسسات نوآور آموزشی و همچنین شرکت مجموعه‌های تربیتی ٩ کشور خارجی 
دایر است.
مدیر کل حفاظت محیط‌زیست فارس در توضیح این رویداد علمی اظهار داشت: در این نمایشگاه، سازمان حفاظت محیط‌زیست به عنوان دستگاه تخصصی متولی رشته مهارتی کاردانش محیط‌بانی حضور دارد. این رشته در راستای اجرای ساحت پنجم سند تحول بنیادین از وزارت آموزش و پرورش مجوز گرفت. پورشیرزاد بیان داشت: در سال تحصیلی 1402-1401 دو استان فارس و خوزستان به عنوان پایلوت کشوری پروژه دیپلم محیط‌بانی را با موفقیت به اجرا درآوردند. 
به گفته وی، رشته محیط‌بانی در استان فارس در هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی شهید مطهری ناحیه دو در سال تحصیلی آینده نیز از پسران علاقه‌مند برای پایه دهم ثبت‌نام می‌نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی