[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

استانداری فارس قهرمان دارت بانوان شد، روزنامه شیراز نوین

مسابقات ملی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در بخش بانوان، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار گردید و از تیم‌های قهرمان تجلیل شد.
اختتامیه این رقابت‌ها با حضور دکتر خداجو، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس، اعضای هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و شرکت‌کنندگان در این رقابت ملی برگزار شد.
دکتر خداجو ضمن خوشامد به شرکت‌کنندگان در این رقابت ملی و تقدیر از هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به دلیل میزبانی شایسته این رقابت‌ها در بخش آقایان و بانوان گفت: از نکات ارزشمند رقابت‌های ورزشی دوستی و رفاقت‌هاست که باعث اتحاد و همدلی خواهد شد و تأثیر ورزش بر روی زندگی عادی بسیار مهم و تعیین‌کننده است، نگاه جدید در حوزه بانوان باعث بالا رفتن سرانه سلامت و نشاط اجتماعی و تندرستی بانوان خواهد شد.
علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: افتخار میزبانی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مسابقات کشوری دارت برای هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس علاوه بر معرفی رشته دارت مباحث فرهنگی زیادی را به همراه داشت و فرصتی ارزشمند برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شیراز بود. ورزش برای کارمندان و سازمان‌های موفق بسیار حائز اهمیت است و منجر به بهبود سلامتی جسمانی و روحی کارکنان می‌شود، کارمندان با شرکت در فعالیت‌های ورزشی می‌توانند از افزایش انرژی و توانمندی برخوردار شوند که در نتیجه عملکرد کاری آنها بهبود می‌یابد. این فعالیت‌ها می‌توانند باعث افزایش تمرکز و و افزایش جدیت و دقت در انجام امورات محوله شود، همچنین ورزش می‌تواند استرس را کاهش داده و به مقابله با فشارهای روزمره کارمندان کمک کند.
وی افزود: ورزش همگانی به‌عنوان یک فعالیت گروهی، می‌تواند تعاملات اجتماعی و همکاری بین اعضای یک سازمان را تقویت کند، همچنین تشکیل تیم‌های ورزشی داخل سازمان و میزان همبستگی و همفکری را بین کارمندان افزایش می‌دهد و ارتباطات میان آنها را قوی‌تر می‌سازد. با تجربه حضور در رویداد‌های ورزشی، کارمندان می‌توانند مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را بهبود بخشند و این مهارت‌ها را به محیط کار انتقال دهند.
او با اشاره به نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش تصریح کرد: هرسازمانی که به مؤلفه‌های پویایی و نشاط کارکنان خود توجه بیشتری داشته، در حوزه بهره‌وری‌ و تولیداتی‌ از رشد و ارتقای محسوسی برخوردار بوده است.
غلامیان یادآور شد: در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سلامتی جسمی و روحی جامعه باید همه سازمان‌ها و نهادی‌های دولتی و اجتماعی همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی در خصوص این مسابقات بیان داشت: این دوره رقابت‌ها طی دو روز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیئت انجمن‌های ورزشی استان و کمیته دارت کشور و همچنین حمایت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری شیراز، شهرداری منطقه۱۰، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان اتوبوس‌رانی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
وی ادامه داد: ۲۲ تیم از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که مدیریت فنی این مسابقات با همت کمیته دارت فارس انجام شد و در نتیجه تیم دارت استانداری فارس نماینده استان فارس مقام اول، تیم وزرات بهداشت مقام دوم و تیم اراک مقام سوم را کسب کردند.
پس از پایان مسابقات، شرکت‌کنندگان در برنامه شیرازگردی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری به صورت رایگان شرکت نمودند. وی گفت: از هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، دبیر هیئت، کمیته برگزاری مسابقات، کمیته داوطلبین، کمیته امور بانوان و خانواده، کمیته روابط عمومی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس که ما را در برگزاری این رویداد بزرگ یاری کردند، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. محمدرضا جعفری، مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در کنار مسابقات برای کسب مقام و رتبه، دارای ابعاد ویژه فرهنگی برای سومین حرم اهل بیت(ع) و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی بود. وی افزود: یکی از مواردی که در این دوره از رقابت‌ها لحاظ شد با توجه به هفته عفاف و حجاب از پنج شرکت‌کننده مسابقات که با حجاب کامل در مسابقات حضور داشتند و به رقابت پرداختند با حضور دکتر خداجو، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس مورد تقدیر قرار گرفته و به رسم یاد بود لوح‌هایی تقدیم آنها شد. وی تأکید کرد: نگاه و توسعه ورزش همگانی در فارس همواره با پیوست‌های فرهنگی و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در برنامه‌های صبح‌گاهی و عصرگاهی با مشارکت کمیته ورزش روزانه در حال اجراست؛ همچنین برنامه‌های متنوعی جهت ارتقای سطح امور فرهنگی برنامه ریزی شده و نگاه جدید در حوزه فرهنگی باعث ترویج ‌فرهنگ عفاف و حجاب خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی