[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کورس سرخابی‌ برای جذب ستاره ۲۲ ساله، روزنامه شیراز نوین

دروازه‌بان 22 ساله فوتبال ایران به دنبال جدایی از جمع بازیکنان تیم هوادار و پیوستن به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت است.
به گزارش فوتبال 360، تیم‌های لیگ برتری باتوجه به قوانین وضع‌شده برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات، به دنبال آن هستند تا در کنار خریدهای پرسر و صدا، به سراغ بازیکنانی بروند که مشمول قانون سهمیه بزرگسال نمی‌شوند. استقلال و پرسپولیس هم در این مسیر به دنبال تکمیل‌کردن فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود هستند و در خط دروازه، چالش بزرگ سرخابی‌های پایتخت برای انتخاب دروازه‌بان دوم تیم‌شان است.
استقلالی‌ها که به دنبال جذب دروازه‌بانی اسپانیایی برای جانشینی حسین حسینی هستند، برای انتخاب دروازه‌بان دوم با توجه به شرایط سنی علی‌رضا رضایی، احتمالاً با او قطع همکاری خواهند کرد و در شرایطی که سینا سعیدی‌فر هم در دسترس کادرفنی استقلال قرار دارد، گفته می‌شود که جواد نکونام به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی است. استقلالی‌ها در زمینه جذب خالدآبادی نامه‌نگاری‌های خود را با باشگاه هوادار آغاز کرده‌اند.
سرخ‌پوشان پایتخت هم بعد از توافق در زمینه حفظ علی‌رضا بیرانوند در فهرست خود، حالا به دنبال انتخاب دروازه‌بان دوم هستند. احمد گوهری که فصل گذشته در نقش دروازه‌بان دوم پرسپولیس فعالیت داشت با توجه به اینکه سهمیه بزرگسال محسوب می‌شد، تصمیم گرفت تا به صورت قرضی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شود و گفته می‌شود که او در راه پیوستن به آلومینیوم اراک است.
*رضایت‌نامه 10 میلیاردی، سد راه تغییر تیم خالدآبادی
محمود فکری برای خط دروازه تیم هوادار به دنبال جذب یک بازیکن باتجربه است و گفته می‌شود که بنفش‌پوشان با علی‌رضا حقیقی به توافق رسیده‌اند. محمدرضا خالدآبادی که در تیم زیر 23 سال ایران عضویت دارد و در مسابقات غرب آسیا عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت، با توجه به در پیش بودن مسابقات بازی‌های آسیایی و البته انتخابی المپیک به دنبال انتخاب بهترین گزینه است تا بتواند هم شرایط تمرینی مناسب‌تری را داشته باشد و هم اینکه فرصت بازی بیشتری را به‌دست آورد.
خالدآبادی که فصل موفقی را در تیم هوادار گذراند، حالا عملکردش زیر ذره‌بین جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی است و گفته می‌شود که هر دو سرمربی به جذب این دروازه‌بان ابراز تمایل کرده‌اند. مسئولان باشگاه هوادار برای فروش محمدرضا خالدآبادی، قیمت رضایت‌نامه این ستاره جوان را 10 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند که گفته می‌شود رایزنی‌ها برای کاهش این مبلغ در حال انجام است. علی طهماسبی، سرپرست تیم هوادار روز گذشته در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: «علاوه بر استقلال، تیم پرسپولیس هم به دنبال جذب این دروازه‌بان است و رقابتی بین سرخابی‌ها شکل گرفته است؛ هر دو تیم برای جذب خالدآبادی نامه ارسال کرده‌اند».
طهماسبی درباره هزینه رضایت‌نامه خالدآبادی توضیح داد: به هر حال او از سرمایه‌های باشگاه است و یک ویژگی دارد که هیچ گلر دیگری ندارد؛ با توجه به کاهش لیست بزرگسالان، همه تیم‌ها به دنبال این هستند که سنگربان دوم‌شان، زیر 23 سال باشد. خالدآبادی سنگربان شماره یک تیم ملی است و مطمئن باشید که او ارزش چنین قیمتی را دارد. با توجه به چراغ سبز مسئولان باشگاه هوادار برای فروش محمدرضا خالدآبادی، باید دید طی روزهای آینده دربی نقل‌وانتقالاتی به‌وجودآمده را کدام تیم خواهد برد و مقصد بعدی دروازه‌بان جوان فوتبال ایران از میان استقلال و پرسپولیس کدام تیم است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی