[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

غیرمنتظره‌ترین اتفاق فصل نقل‌وانتقالات، روزنامه شیراز نوین


شنیده می‌شود که عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس در حال انجام مذاکراتی جدی با مدیران باشگاه سپاهان است. به گزارش ورزش سه،  سپاهان و مورایس در ترکیه حضور دارند و با تیمی که هنوز به طور کامل در بخش‌های مختلف زمین مهیا نشده، در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا هستند. در همین حین مدیران باشگاه هم در تهران و اصفهان حضور دارند و به صورت جدی در حال مذاکره با بازیکنانی هستند که مورایس نام آنها را در لیست خود قرار داده است.
اما نکته قابل‌توجه که در صورت نهایی شدن می‌تواند به یکی از مهم‌ترین و پرحاشیه‌ترین اخبار پنجره تابستانی لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود، آغاز مذاکرات جدی میان مدیران باشگاه سپاهان برای جذب عیسی‌ آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس است؛ مذاکراتی که البته هنوز به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته است، اما کاملاً جدی دنبال می‌شود.
مورایس و مدیران سپاهان البته در حالی دست روی مهاجم پرسپولیس گذاشته‌اند، که مهاجمان زیادی در اردوی تیم زیر نظر کادر فنی پرتغالی طلایی‌پوشان در حال کار کردن هستند و همین حالا هم یکی از چالش‌های بزرگ مورایس و دستیارانش چگونگی استفاده مناسب و کارا از این نفرات در فاز هجومی است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی