[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقبال از ورزشکار فارسی تیم ملی والیبال نشسته ، روزنامه شیراز نوین

مراسم استقبال از ورزشکار عضو تیم ملی والیبال نشسته با حضور مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ممسنی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل بهزیستی فارس، در پی افتخار‌آفرینی تیم ملی والیبال نشسته ایران و کسب مدال طلای این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازگشت غرورآفرین علی رضایی، ورزشکار عضو این تیم از استان فارس که موفق به کسب عنوان ارزشمند بهترین لیبرو برای اولین بار توسط ورزشکار ایرانی و دستیابی به توپ طلایی در این رقابت‌ها گردیده است، مراسم استقبال از او با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی، رئیس اداره بهزیستی ممسنی و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد. علی رضایی، متولد شهرستان ممسنی و دارای معلولیت جسمی حرکتی متولد سال ۷۴ است و  علاوه بر کسب عنوان بهترین لیبرو و مدال طلای تیمی در این رقابت‌ها، کسب عنوان قهرمانی آسیا با تیم جوانان را هم در سابقه ورزشی خود دارد.
مدیرکل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن تقدیر از این ورزشکار توانمند، قهرمانی مقتدرانه ورزشکاران تیم ملی والیبال نشسته ایران اسلامی و کسب مدال طلا را به خانواده بهزیستی، جامعه ورزش مربیان، ورزشکاران و خانواده این عزیزان تبریک گفت و او را الگویی برای اثبات جمله خواستن توانستن است، معرفی کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی