[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دلشان به حضورتان خوش است، روزنامه شیراز نوین

از طرف ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، بودجه چندانی به هیئت‌های ورزشی تعلق نمی‌گیرد؛ در خصوص برخی هیئت‌ها، مبلغ پرداختی(سالیانه) یا در حد صفر هست، یا به میزانی است که نمی‌توان آن را کمک مالی به حساب آورد.
وضعیت زیرساختی و امکاناتی این رشته ها هم به گونه‌ای است که می‌توان با قاطعیت گفت که دست کم به صورت مداوم و مستمر، کمکی در این زمینه هم به رشته‌های ورزشی نمی‌شود.
در چنین شرایطی، تنها دل‌خوشی این هیئت‌ها به حضور مسئولان در مسابقات یا مراسم مختلفی است که توسط هیئت‌های کوچک انجام می شود؛ اتفاقی که اگر هیچ سود مادی هم برای اهالی آن رشته نداشته باشد، دست کم می‌تواند به افزایش روحیه و انگیزه آنها کمک کند. 
ورزشکاران و مربیان و دست‌اندرکاران یک هیئت ورزشی به ظاهر کوچک، وقتی یک مدیر و مسئول را ناظر بر فعالیت‌های خود ببینند، قطعاً هم عملکرد جدی‌تری خواهند داشت و هم می‌توانند مشکلات و مسائلشان را با متولیان امر در میان بگذارند.
اما متأسفانه در استان و شهر خودمان شاهد هستیم که حتی در میزبانی مسابقات مهم کشوری، مسئولان ورزش استان حضور ندارند؛ اتفاقی که خستگی را بر تن دست‌اندرکاران هیئت‌ها باقی می‌گذارد و ممکن است انگیزه فعالیت را از چیزی که امروز می‌بینیم هم کمتر و کمتر کند.
شکی نیست که مسئولان ورزش هم برای این غیبت‌ها، دلایل خاص خود را خواهند داشت و ممکن است به طور هم‌زمان، مشغول فعالیت مهم دیگری باشند، اما برنامه‌ریزی صحیح و تقسیم وظایف، باعث رفع این مشکل نیز خواهد شد. در اداره کل ورزش و جوانان استان، چند شخص تصمیم‌گیرنده و بالارتبه حضور دارند که حضور یکی از آنها در چنین مواردی کافی به نظر می‌رسد، اما اینکه همه آنها از حضور در چنین برنامه‌هایی سر باز بزنند، جای تأمل و تعجب دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی