[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهانبخش مالک و خسرو حیدری سرمربی داماش ، روزنامه شیراز نوین

با سفر خسرو حیدری به رشت و جلسه او با جهانبخش آرمان، مدیرکل تربیت بدنی گیلان، شایعات مربوط به سرمربیگری او در تیم داماش به حقیقت نزدیک شده است. به گزارش ورزش سه، در این جلسه به جهانبخش و خسرو حیدری اعلام شده، گروهی که در حال حاضر داماش را در اختیار دارند از بازی کنار خواهند رفت تا باشگاه به طور کامل در اختیار علی‌رضا جهانبخش قرار بگیرد؛ بازیکنی که فوتبالش را از این باشگاه آغاز کرده و تبدیل به کاپیتان بعدی فوتبال ایران شده است.
البته گروهی که فعلاً داماش را در اختیار دارند، علی‌اصغر کلانتری را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده  در حال بستن تیم هستند که حالا با این خبر مواجه شده‌اند.
ورود علی‌رضا جهانبخش به باشگاه‌داری از موضوعات جالب فصل نقل‌وانتقالات ایران است و این بازیکن قصد دارد پایه‌های یک باشگاه حرفه‌ای را در گیلان بریزد؛ باشگاهی که هویت هواداری خاص خود را دارد و البته روی ویرانه‌های داماش بنا شده؛ تیمی که به دلیل ورشکستگی از فوتبال ایران کنار رفت تا یک تیم جدید با عنوانی نسبتاً مشابه(داماش گیلانیان، به‌جای داماش گیلان) فعالیت خود را آغاز کند.
بنابر خبرهای رسیده، رضایت مالک باشگاه برای انتقال داماش به علی‌رضا جهانبخش اخذ شده است و باید منتظر شروع فعالیت خسرو حیدری باشیم که در سال گذشته دستیار ریکاردو ساپینتو در لیگ برتر بود.
تیم فوتبال داماش سال‌هاست که در سطح اول فوتبال ایران حضور ندارد. فوتبال رشت نیز بعد از سپیدرود در لیگ برتر نماینده‌ای نداشته و بار فوتبالی این استان را ملوان انزلی به دوش می‌کشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی