[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ماجرای ترخیص‌نشدن یک جسد کذب است ، روزنامه شیراز نوین

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با تکذیب عدم تحویل جسد یک زن در بیمارستان نمازی شیراز، توضیحاتی پیرامون ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی ارائه کرد.
دکتر مهرداد شریفی گفت: در روز سه‌شنبه نهم خرداد ۱۴۰۲، خانمی ۴۵ساله به همراه یک پسر ۱۲ساله به دلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co و با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا، از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می‌شود.
به نقل از روابط‌عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، او افزود: به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک در بخش مراقبت‌های ویژه، بستری و پسربچه ۱۲ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارائه می‌شود.
شریفی اضافه کرد: در ادامه در روز شنبه سوم تیر سال جاری، خانمی که خود را صاحبکار قبلی این خانم معرفی کرده، به بخش این مرکز درمانی مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می‌کند که منجر به تغییر هویت وی از مشخصاتی که در زمان مراجعه به اورژانس ارائه شده بود، می‌شود.
او ادامه داد: در این اثنا، فردی که خود را فرزند این خانم معرفی کرده، چند مرتبه مراجعه و درخواست می‌کند که اموال همراه بیمار را دریافت کند که از او درخواست می‌شود مدارک هویتی خود و مادرش را تحویل دهد که نام‌برده از این کار ممانعت می‌کند و دیگر نیز مراجعه نمی‌کند.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: پسربچه ۱۲ ساله که همراه این بیمار بوده نیز تا روز پنجشنبه ۲۵ خرداد در بخش اطفال بستری بوده و پس از بهبودی کامل و به دلیل عدم پاسخ‌گویی و دسترسی به برادرش، تحویل بهزیستی می‌شود.
به گفته شریفی، در روز پنجشنبه ۱۵ تیر به دلیل وخامت حال بیمار، این بیمار فوت می‌کند و به دلیل بلاصاحب نبودن متوفی، تحویل جسد فقط به خانواده درجه یک، میسر بوده است.
او افزود: پس از پیگیری‌های فراوان و تماس‌های مکرر بیمارستان با فرزند بیمار در روز پنجشنبه ۲۲ تیر به همراه مدارک هویتی مراجعه و جسد متوفی و اموال همراهش را تحویل می‌گیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این موضوع در فضای مجازی به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده شده بود، از مردم خواست تا اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی