[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دشمنان معتقدند سپاه مانع اصلی نقشه‌های آنان است، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است. به گزارش ایسنا، سردار خادمی عصر پنجشنبه ۲۲ تیرماه در گردهمایی جهاد تبیین سپاه فجر فارس با بیان اینکه فارس سابقه‌ای درخشان و سربلند در دوران دفاع مقدس دارد، گفت: رزمندگان این استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس همواره پیشرو و با ثبات قدم بوده و همه می‌دانند ظرفیت و توان این استان بیش از آن چیزی است که بر سر زبان‌هاست و شناخته شده است.
او با تشریح تاکتیک‌های نوین دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و تأکید بر حفظ و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای مسلح، گفت: سپاه یک نهاد رسالت‌محور است که با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی باشد، مسئولیت دارد. سردار خادمی با بیان اینکه باید طرح‌های نوین دشمنان انقلاب اسلامی را درک کرده و بشناسیم، گفت: روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و پایداری سپاه، دشمنان را مجبور کرده در اصول کلاسیک نظامی تجدید نظر کنند. او افزود: ایمان‌ یک اصل برتری‌ساز برای سپاه است و امروز با تکنولوژی‌محور شدن این نهاد مانند توانمندی موشکی، تمام حواس دشمنان معطوف سپاه شده است. خادمی با تشریح جنبه‌های مختلف جنگ ترکیبی و استفاده دشمنان از هوش مصنوعی برای جعل روایت‌ها و حقیقت، گفت: داده‌های اطلاعاتی که توسط سرویس‌های دشمن و از طریق شبکه‌ها و دستگاه‌هایی که مورد استفاده مردم هستند جمع‌آوری می‌شوند، در راستای طرح‌های آشوب و بی‌اعتمادسازی به نظام و رسانه‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
او خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است. سردار خادمی با تجلیل از شاخصه بصیرت و صبوری نیروهای مسلح در مواجهه با طرح‌های نوین دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکا علیه انقلاب اسلامی متحد شده‌اند و حضور نیروهای آمریکایی در سراسر جهان دچار چالش جدی شده است. او با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی از همه‌چیز خود خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: مقوله جهاد تبیین را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و نسبت به نفوذ جریانی و فردی هوشیار باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی