[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

تنها فرصت بخشودگی جرائم عوارض نوسازی سنوات قبل تا ۲۸ مرداد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز ضمن تأکید بر اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تنها فرصت بخشودگی جرائم ۹درصدی سالیانه عوارض نوسازی سنوات قبل (سال ۱۴۰۱ و سال‌های قبل از آن)، فقط تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ می‌باشد، از شهروندان شیرازی خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت این عوارض اقدام نمایند.
امید گشتاسبی افزود: با توجه به توزیع قبوض عوارض نوسازی، تاریخ درج شده در قبوض مذکور مربوط به عوارض نوسازی تا پایان سال ۱۴۰۱ بوده و قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ هنوز توزیع نگردیده است. همچنین مالکان محترم می‌توانند با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا درگاه الکترونیکی به نشانی 
eshahr.shiraz.ir یا از طریق سامانه سرو اقدام به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود نمایند. مبلغ صفر درج شده در برخی از قبوض توزیعی به معنای پرداخت عوارض نوسازی ملک مذکور تا پایان سال ۱۴۰۱ می‌باشد.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز در پایان تصریح کرد: به منظور ترغیب، تشویق و فرهنگ‌سازی در زمینه مشارکت و همکاری شهروندان محترم، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز همه‌ساله جوایز ارزشمندی جهت مودیان خوش‌حسابی که به موقع عوارض نوسازی، شغلی و خودرو خود را پرداخت نمایند، در نظر گرفته می‌شود که این جوایز طی مراسم جشنواره خوش‌حسابی، قرعه‌کشی و به مؤدیان خوش‌حساب اهدا می‌گردد. همچنین جوایز مؤدیان خوش‌حساب سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۴.۵میلیارد تومان مصوب شده که در وقت مقرر قرعه‌کشی و جوایز اهدا خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی