[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سه بازیکن لیگ برتری فجری شدند ، روزنامه شیراز نوین

تیم فجر شهید سپاسی در ادامه یارگیری برای فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان با سه بازیکن لیگ برتری به توافق رسید. به گزارش ایرنا، علی نجفی بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی یک ساله به تیم فجر شهید سپاسی اضافه شد. همچنین عباس بوعذار، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، دیگر بازیکنی بود که به این تیم پیوست.
علی غلام‌زاده دروازه‌بان فصل گذشته فولاد خوزستان هم با قراردادی به مدت یک فصل با فجر شهید سپاسی به توافق رسید تا جمع بازیکنان جدید تیم فجر شهید سپاسی برای فصل پیش‌ روی لیگ آزادگان به پنج بازیکن برسد. پیش از این نیز علی فتحی، بازیکن سابق تیم مس سنگون ورزقان تبریز و عرفان پور‌افزار از تیم پارس جم جنوبی با فجر شهید سپاسی قرارداد بسته بودند. همچنین باشگاه فجر شهید سپاسی قرارداد خود را با حامد یحیرانی به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و حمیدرضا غنی‌زاده، سرمربی فصل گذشته تیم شهید اورکی اسلام شهر که در دسته دوم حضور داشت هم به‌عنوان دستیار به کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی اضافه شد.
مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید قرار است با شرکت ۱۸ تیم از اوایل شهریورماه سال جاری آغاز شود. تیم های فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند. تیم‌های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست‌وچهارم صعود خواهند کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی