[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعطای تندیس واحد برتر لبنی استان به پگاه فارس، روزنامه شیراز نوین

تندیس واحد برتر لبنی استان به پگاه فارس اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، مهدی علی‌پور، مدیرعامل پگاه فارس در حاشیه این همایش گفت: پگاه همواره به‌عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، با تولید محصولات ایمن با کیفیت و سالم، در توسعه سلامتی جامعه، نقش بسزایی را ایفا کرده است.
وی مهم‌ترین شاخص‌ در انتخاب پگاه فارس را پایین بودن میزان شکایات در طول دوره بازرسی سالانه، انطباق نمونه‌برداری‌های انجام‌شده در طول دوره یک‌ساله و همکاری با سازمان غذا و دارو در زمینه تبادل اطلاعات و آموزش عنوان کرد.
علی‌پور همچنین کسب بالاترین امتیاز در ممیزی prps  اداره نظارت، ارسال به موقع گزارشات نتایج آزمون محصولات و مواد اولیه به کارشناسان مربوطه، رعایت اصول ایمنی غذا و تمدید به موقع و بدون عدم انطباق iso 22000 و haccp و همکاری متقابل با علوم پزشکی استان از طریق برگزاری بازدیدهای علمی برای کارشناسان، بازرسان و دانشجویان حوزه ایمنی غذا را از دیگر شاخص‌های این ارزیابی عنوان کرد.
شایان ذکر است، در همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی غذا که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان ملی و استانی در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، لوح و تندس واحد برتر لبنی استان به پگاه فارس اعطا شد. در این مراسم از فرهاد نگهداری، همکار پگاه فارس به‌عنوان مسئول فنی برتر استان نیز تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی