[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: صبر ویژگی بارز کارکنان حراست است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در دیدار با کارکنان مدیریت حراست دانشگاه، آرامش مجموعه سلامت را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای حراست عنوان کرد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سیدوحید حسینی» در این نشست با تبریک روز حراست گفت: در جامعه‌ای مشغول به خدمت هستیم که منتسب به حضرت امام زمان(عج)، ولایت و شیعه است و این ادعا را داریم که برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی می‌کنیم؛ پس باید دقت کنیم که کارها را درست انجام دهیم تا به این موضوع کمک کند. او با اشاره به جایگاه حساس و خطیر حراست در مجموعه‌های سازمانی، فعالیت در این عرصه را خدمتی مقدس و مؤثر برشمرد و خطاب به نمایندگان مجموعه حراست دانشگاه افزود: تأثیر اقدامات و فعالیت‌های شما در جامعه و دانشگاه مشهود و معلوم است. افرادی که به مجموعه سلامت مراجعه می‌کنند، از شما توقع حمایت و به شما اعتماد دارند که این حاصل اعتباری است که از سوی خداوند به شما داده شده است.
رئیس دانشگاه خدمت در حوزه حراست را دشوار و پرمسئولیت خواند و گفت: با همه دشواری‌ها، خدمات شما اجر معنوی فراوانی دارد و باید تلاش شود تصمیمات شما بر اساس رضایت خداوند باشد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه همه ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و وظیفه داریم برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنیم، اضافه کرد: مجموعه حراست دانشگاه دارای احترام، آبرو و عزت ویژه‌ای در مجموعه دانشگاه است و صبر، متانت و بزرگ‌منشی، ویژگی بارز کارکنان این حوزه به شمار می‌رود. در این نشست، دکتر «پژمان نعمت‌الهی» مدیر حراست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و شرح وظایف این مدیریت ارائه کرد.
تقدیر از تعدادی از کارکنان مدیریت حراست دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به نمایندگی از سایر کارکنان این مجموعه، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی