[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیراهن کدام تیم قواره تنِ سعید می‌شود؟ هفته سرنوشت‌ساز سعید، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد که در هفته پیش‌ رو، سرنوشت سعید عزت‌اللهی مشخص خواهد شد. به گزارش فوتبال 360، جام ملت‌های فوتبال آسیا در راه است و ستاره‌های فوتبال ایران برای جلب رضایت سرمربی تیم ملی و البته کسب فرصت بازی در این رقابت‌ها، به دنبال آن هستند تا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بهترین انتخاب را داشته باشند. بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان، بعد از گذراندن روزهایی ناموفق در فوتبال قطر و به خطر افتادن جایگاه‌شان در تیم ملی، تصمیم به بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران گرفته‌اند تا بتوانند بار دیگر خود را به روزهای اوج بازگردانند.
سعید عزت‌اللهی از جمله لژیونرهای بلاتکلیف حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است و شایعات زیادی درباره آینده کاری عزت‌اللهی به گوش می‌رسد. با وجود آنکه ستاره 26 ساله فوتبال ایران هنوز نیم‌فصل دیگر با تیم وایله دانمارک قرارداد دارد، اما گفته می‌شود که سعید عزت‌اللهی در اندیشه فرصت بازی در تیم مناسب‌تری است و همین مسئله باعث شده تا او در روزهای گذشته برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از تیم دانمارکی تلاش کند و به دنبال آن است تا به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت اضافه شود.
استقلال در خط هافبک خود به دنبال جذب یک هافبک میانی و البته یک هافبک بازی‌ساز است که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های جواد نکونام در پست هابک میانی، سعید عزت‌اللهی است. در نقطه مقابل، پرسپولیسی‌ها با وجود جذب مسعود ریگی و حفظ میلاد سرلک، با پافشاری یحیی گل‌محمدی همچنان به دنبال جذب عزت‌اللهی هستند و در این میان گفته می‌شود که پرداخت هزینه رضایت‌نامه این ستاره باتجربه، مهم‌ترین دغدغه نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌های پایتخت محسوب می‌شود.
*ترفند ویژه پرسپولیسی‌ها برای مذاکره با عزت‌اللهی!
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته واکنش عجیبی به اخبار مرتبط با جذب سعید عزت‌اللهی داشت و در واکنش به این مسئله، با استناد به این مسئله که او تحت قرارداد باشگاه دانمارکی است، گفت: «سعید عزت‌اللهی اگر با باشگاه خودش قرارداد نداشته باشد، می‌توانیم مذاکره کنیم، اما حرفه‌ای نیست با این بازیکن که تحت قرارداد باشگاهش است صحبت کنیم». درویش در شرایطی این ادعا را مطرح کرده که پیشتر حسین خبیری، عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مذاکره با سعید عزت‌اللهی را تأیید کرده بود!
پرسپولیسی‌ها در زمینه جذب سعید عزت‌اللهی گفته می‌شود که با این هافبک ملی‌پوش توافق کرده‌اند که او هزینه رضایت‌نامه‌اش را به باشگاه دانمارکی پرداخت کند و سپس توافقات شخصی را در زمینه انجام بدهند. در این میان، نام هوادار متمول پرسپولیس هم که روز گذشته درویش همکاری او با سرخ‌پوشان پایتخت را تأیید کرد به میان آمده و گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که هزینه 400 هزار دلاری رضایت‌نامه عزت‌اللهی، احتمال دارد از سوی او پرداخت شود! هرچند که در روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره احتمال منتفی‌شدن انتقال سعید عزت‌اللهی به پرسپولیس مطرح شده است.
*مذاکرات بی‌سرانجام استقلالی‌ها با هافبک ملی‌پوش
جواد نکونام که در روزهای گذشته شخصاً با بازیکنان مختلف وارد مذاکره شده، رایزنی‌هایی را هم با سعید عزت‌اللهی و پدرش که در نقش مدیربرنامه‌های او فعالیت می‌کند، داشته است. گفته می‌شود که حتی علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال هم مذاکراتی را با عزت‌اللهی انجام داده، اما هزینه دستمزد در کنار مبلغ رضایت‌نامه این هافبک ملی‌پوش باعث شده تا استقلالی‌ها از شانس حداقلی برای جذب این ستاره برخوردار باشند و نکونام هم در مصاحبه اخیر خود تلویحاً این مسئله را تأیید کرد.
سعید عزت‌اللهی قصد دارد که در هفته پیش ‌رو تصمیم نهایی خود را بگیرد و به نظر می‌رسد که او در بین گزینه‌های موجود که شامل همکاری با وایله دانمارک و یا پیوستن به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت است، تصمیم خود را خواهد گرفت که احتمال لژیونر ماندن عزت‌اللهی هم وجود دارد. هافبک 26 ساله فوتبال ایران در 3 فصل گذشته در تیم وایله دانمارک روزهای پرفراز و نشیبی را داشته و این احتمال وجود دارد که برای چهارمین فصل پیاپی در این تیم دانمارکی کارش را پیش ببرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی