[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بازدید ستاره سینما از کتابخانه ستاره فوتبال، روزنامه شیراز نوین

پیمان معادی که در فیلم‌های مطرحی همچون متری شیش‌و‌نیم و ابد و یک روز در ذهن‌ها ماندگار شده از کتابخانه مجتبی جباری دیدن کرد. 
به گزارش ورزش سه،  هشت محبوب آبی‌ها پس از بازنشستگی از فوتبال به سراغ علایق خود رفته است. مجتبی جباری که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود، این روزها با کتاب‌فروشی بر سر زبان‌ها افتاده است.
جباری در راستای علائق و دغدغه‌های فرهنگی خود، اقدام به افتتاح کتاب‌فروشی به نام «راوی» در خیابان زعفرانیه تهران کرده است که در مراسم افتتاحیه آن، اهالی فوتبال و هنر حضور داشتند.
یکی از چهره‌هایی که در مراسم افتتاحیه حضور داشت از بازیگران بزرگ و باتجربه سینمای ایران است؛ پیمان معادی که با بازی در فیلم سینمایی درباره الی توجهات را به سمت خود جلب کرد، آثار فاخری چون ابد و یک روز را در کارنامه دارد و یکی از هواداران پر و پا قرص استقلال به شمار می‌رود.
معادی که برادران لیلا را به‌عنوان آخرین اثر سینمایی خود دارد با حضور در کتابخانه جباری در مراسم افتتاحیه شرکت کرد. 
این بازیگر مطرح سینما از دوستان قدیمی مجتبی به شمار می‌رود و بازدید او از کتابخانه بازیکن سابق استقلال، باعث توجه اهالی ورزش و رسانه شد.
علاوه بر معادی، تهمورس پورناظری، موسیقی‌دان و نوازنده مطرح کشور و امید نعمتی نیز با حضور در کتابخانه جباری با او به گفت‌وگو پرداختند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی