[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نان گران نشد، همسان‌سازی شد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز:
نان گران نشد، همسان‌سازی شد 

حسینی: دولت به استانداران اجازه داد تا قیمت نان را در استان تحت‌مدیریتشان، با دیگر نقاط کشور همسان کنند

رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز گفت: تغییر قیمت نان در واقع همسان‌سازی فارس با سایر استان‌ها در قیمت عرضه این کالای اساسی بود. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایسنا، محسن حسینی خاطرنشان کرد: در این طرح دولت به استانداران اجازه داد تا قیمت نان را در استان تحت‌مدیریتشان، با دیگر نقاط کشور همسان کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: در شیراز و فارس شاهد افزایش جزئی قیمت انواع نان بودیم، اما همچنان قیمت عرضه با قیمت تمام‌شده این کالا، فاصله داشته و نانوا در تأمین هزینه‌هایش کسری دارد. او در خصوص تخصیص سهمیه آرد به نانوایی‌ها نیز اعلام کرد: در مناطق صعب‌العبور استان فارس، یک بار در ماه و دیگر مناطق دو بار در ماه سهمیه آرد نانوایی‌ها شارژ می‌شود.
رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز ادامه داد: دولت به دلیل مشکلات سامانه موجود، سهمیه بهمن تا خرداد را عرضه کرد و بعضی نانوایی‌ها شارژ شدند و ٧٠ درصد سهمیه‌ای که از آنها کم شده بود، جبران شد و به همین دلیل طول صف‌ها در مقابل نانوایی‌های شیراز نسبت به یک ماه قبل کمتر شده است. حسینی با اشاره به وجود ١٠٣٥ واحد نانوایی در سطح شهر شیراز، عنوان کرد: تیم نظارتی اتحادیه نانوایی‌های شیراز به‌طور مستمر در حال بررسی و رصد کیفیت و نحوه عرضه این کالای اساسی هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه قیمت مصوب نان روی دستگاه‌های پوز نصب شده و در نانوایی‌ها قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: هیچ واحد خبازی نمی‌تواند نان را بیش از قیمت مصوب عرضه کند. رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز با بیان اینکه همه واحدهای خبازی در این کلان‌شهر مجهز به سامانه مخصوص کارتخوان هستند، گفت: در برخی مناطق شیراز به ویژه مناطق شمالی، با کمبود نانوایی مواجه هستیم که در این راستا یک سری نانوایی به‌صورت خودجوش با آرد کاملاً آزاد در دست راه‌اندازی است و ما هم آمادگی کمک به آنها را داریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی