[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پرداخت معوقات اساتید دانشگاه ، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، از پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان عمومی و متخصص و کارکنان دانشگاه تا پایان سال 1401 خبر داد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، دکتر «سیدابوالفضل هاشمی اصل» با اعلام این خبر گفت: اولویت تیم مدیریتی جدید دانشگاه از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت‌پوشش دانشگاه بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگرچه بی‌شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری رئیس دانشگاه، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار فارس، موفق به پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه تا پایان سال 1401 شدیم.
به گفته این مقام مسئول، در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز میزان تأخیر در پرداختی اضافه کار و کارانه کارکنان در ابتدای آذر 1400 و آغاز به کار تیم مدیریتی جدید دانشگاه، 15 ماه بوده که با 31 مورد پرداختی طی 19 ماه، اکنون به سه ماه کاهش یافته است؛ همچنین با 32 مورد پرداختی در زمینه کارانه پزشکان، 17 ماه تأخیر پرداخت در آذر 1400، اکنون به سه ماه کاهش یافته است.
او بیشترین میزان تأخیر پرداخت‌ها را مربوط به اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان عنوان کرد که ابتدای آذر 1400، به میزان 22 ماه بوده و اکنون با 32 مورد پرداختی، به سه ماه کاهش یافته است.
دکتر هاشمی اصل کاهش تأخیر در پرداخت در کارانه پزشکان مشارکتی عمومی از هشت ماه به یک ماه با 25 مورد پرداخت طی بازه زمانی یادشده، کاهش تأخیر در پرداخت اضافه کار و کارانه کارکنان اورژانس 115 از 15 ماه به سه ماه با 30 مورد پرداخت، همچنین کاهش تأخیر در پرداخت اضافه کار و کارانه ستاد مرکزی دانشگاه و دانشکده‌ها از 17 ماه به سه ماه با 32 مورد پرداختی را از دیگر مصادیق پرداخت‌های دانشگاه طی 19 ماه گذشته 
برشمرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی