[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری مسابقات بزرگ پرورش اندام در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: مسابقات بزرگ هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در رشته های پرورش اندام( بادی بیلدینگ)، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
محمدعلی فرهنگ مهر ادامه داد: وزن‌کشی و قدسنجی کلیه دسته‌های وزنی و قدی همه رشته‌ها روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ انجام می‌پذیرد و رقابت رشته فیزیک در رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان و دو دسته ماسکولار فیزیک روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه برگزار می‌گردد. ورزشکاران کلیه رده‌های سنی رشته‌های بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ روز جمعه ۳۰ تیرماه با ترتیب رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان بادی بیلدینگ و بزرگسالان، پیشکسوتان و جوانان بادی کلاسیک جهت رقابت به روی استیج خواهند رفت و کلیه مراحل در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز اجرا خواهد شد.
وی اداعلام کرد: در این دوره از مسابقات مانند مسابقات سال‌های قبل به تیم‌های اول تا سوم رشته‌های بادی بیلدینگ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک در رده سنی بزرگسالان کاپ تیمی اهدا می‌شود و همچنین به نفرات اول تا سوم هر دسته حکم و مدال اهدا خواهد شد.
فرهنگ مهر تصریح کرد: قوانین و پروتکل‌های داوری براساس جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی و فیتنس (IFBB) در رقابت‌های استانی و کشوری توسط داوران گرامی در قضاوت مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد و ورزشکاران با توجه به این موارد باید در رقابت‌ها حضور یابند.
وی در مورد وضعیت بدنی که منجر به دیسکالیفه(Disqualify) ورزشکاران می‌شوند، افزود: تزریق سینتول در هر ناحیه‌ای از بدن ورزشکار، هر نوع تزریق در هر ناحیه‌ای از بدن ورزشکار، وجود شکم با سایز بزرگتر از حد طبیعی(Big Belly) که نشان از بزرگی غیرطبیعی اندام داخلی بدن مانند کبد، کلیه و معده بر اثر استفاده از داروهای پپتیدی می‌باشند؛ وجود ژنیکوماستی(Gynecomastia) شدید در بدن ورزشکار به معنی تغییر شکل غیرطبیعی سینه که ناشی از عدم تعادل هورمون‌های استروژن و تستسترون می‌باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی