[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش کودکان فارس در مسابقه «لوئی فرانسوا»، روزنامه شیراز نوین

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» موفق به کسب عناوین مختلف شدند. مسابقه بین‌المللی «لوئی فرانسوا» در این دوره شاهد درخشش اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بود به طوری که ۱۰ عضو این نهاد فرهنگی، موفق به کسب عناوین مختلفی در آن رویداد جهانی شدند. به گزارش ایسنا به‌نقل از کانون پرورش فکری فارس، ۲ عضو از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» جوایزی را کسب کردند. براساس این گزارش، سه عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس موفق به کسب نشان افتخار و پنج عضو این نهاد فرهنگی موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد هنری شده‌اند.
این گزارش حاکی است؛ ریحانه صالحیان ۷ ساله از مرکز شماره یک داراب با راهنمایی مربی خود سمیه افشاری، و فرانک پورعلی ۱۸ ساله از لارستان با راهنمایی مربی‌اش، منصوره تقوی‌فرد موفق به دریافت نشان افتخار شدند.
بنابراین گزارش، مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» که در کشور فرانسه برگزار می‌شود در سال ۲۰۲۲ با موضوع «منظره‌ای که دوستش دارم، طبیعتی که باید حفظ و نگهداری کنم» اجرا شد. از بین ۵۰۹۸ اثر ارسالی از ۶۶ کشور جهان، هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار شدند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ۱۹۳ اثر در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» شرکت کرده بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی