[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جنگ مدیریتی در استقلال بالا گرفت، روزنامه شیراز نوین

سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال در مصاحبه‌ای نسبت به اظهارات رئیس سازمان خصوصی‌سازی واکنش نشان داد.
به گزارش فوتبال 360، باشگاه استقلال این روزها در کنار حواشی مرتبط با عدم فعالیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و ناکامی مدیران باشگاه در جلب رضایت جواد نکونام، حواشی پرشماری دیگری را هم پیرامون خود دارد؛ از افشای قرارداد بازیکنان فصل گذشته استقلال تا گم شدن قرارداد چهره‌هایی مانند جواد نکونام و مهرداد محمدی. این مسائل باعث شده تا در روزهای گذشته جنجال‌ها به اوج خود برسد و در این میان چهره‌هایی مانند حجت کریمی، سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال و حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی سعی داشتند تا یکدیگر را در این زمینه مقصر جلوه بدهند. حسین قربان‌زاده در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود، صحبت‌های جنجالی را درباره مشکلات مالی استقلال به زبان آورد. او مدعی شد که آبی‌ها فصل گذشته از یکی از اسپانسرهای روی پیراهن خود هیچ درآمدی را نداشته‌اند و نتوانسته‌اند حتی یک ریال در این زمینه درآمدزایی کنند. ادعای عجیب قربان‌زاده درباره ساختار مدیریتی استقلال بود که او مدعی شد هیچ اطلاعی از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و سپس حجت کریمی نداشته.
قربان‌زاده در میان صحبت‌های خود نسبت به گم‌شدن قراردادها در باشگاه استقلال، این ادعا را مطرح کرد که حجت کریمی همراه خود قراردادها و اسناد خود را از باشگاه خارج کرده و به خانه برده است! رئیس سازمان خصوصی‌سازی در ادامه موضع‌گیری‌های جنجالی خود نسبت به انتشار فایل صوتی اظهاراتش هم گلایه کرد و در این زمینه هم مقصر را حجت کریمی دانست و گفت که بی‌اخلاقی کریمی باعث شده تا این فایل صوتی در گروه بازیکنان و سپس فضای مجازی منتشر شود!
*روشنگری و اعاده حیثیت می‌کنم!
حجت کریمی که بعد از پایان دوره مدیریتش در استقلال بارها مدعی افشاگری شده، در تازه‌ترین مصاحبه خود با خبرگزاری ایسنا گفته است: «متأسفانه به دوربین و چشم‌های مردم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند. این شکایت‌ کردن‌ها برای او مد شده است. ان‌شاءالله به زودی روشنگری خواهم کرد که چرا رفتم. این عزیزان هر موردی دارند، بروند و شکایت کنند. من هم اعاده حیثیت می‌کنم». کریمی در واکنش به گم شدن قرارداد جواد نکونام توضیح داد: «این قرارداد در باشگاه است؛ آنجا دوربین دارد و اگر هم نیست، می‌توانند چک کنند و ببینند چه کسی قراردادها را برده است. مشخص شد قربان‌زاده از ابتدا با من مخالف بود و دلایلش را هم عنوان خواهم کرد؛ همه شاهد بودند که من در باشگاه پاک‌سازی کردم؛ او آمده از پاک‌سازی صورت‌گرفته از سوی من به نفع خودش استفاده می‌کند».
سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال خود را در زمینه عدم دریافت بودجه از اسپانسر هم مقصر ندانست و درباره عدم درآمدزایی انجام شده گفت: «این مسئله به من ربطی نداشت؛ قرارداد اسپانسرینگ برای مدیریت‌های قبلی بود. متأسفانه سالم کار کردن تاوان دارد».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی