[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مدیر بنیاد مسکن ارسنجان: اعطای تسهیلات روستایی تسهیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

نشست شورای بانک‌ها در محل فرمانداری شهرستان ارسنجان به منظور جذب سریع‌تر تسهیلات مسکن روستایی و روان‌سازی اعطای این تسهیلات برگزار شد. 
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، کاووس رضایی فرماندار ارسنجان در این نشست بر لزوم تسهیلگری بیشتر برای اعطای وام‌های مسکن روستایی تأکید کرد و ابراز داشت: پرداخت تسهیلات روستایی زمینه‌ساز رونق بیشتر و افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان در این مناطق است. فرماندار ارسنجان اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای روان‌سازی اعطای تسهیلات در مناطق روستایی استفاده کرد. بسیاری از مناطق روستایی استعدادهایی نهفته در توسعه مسکن روستایی دارد و ادامه ساخت و سازها در این مناطق موجب کاهش مهاجرت‌ها می‌شود.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان هم در این نشست با تأکید بر اینکه در سال جاری فرصت استفاده از قابلیت‌های تولید و توسعه در شهرستان ارسنجان فراهم شده است، گفت: عزم همگانی برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان در سال مهار تورم و رشد تولید شکل گرفته است. عزت محمودی، کارکردهای حوزه عمران روستایی در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: تهیه و اجرای طرح هادی، تملک و واگذاری زمین روستایی و صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری زیر 25هزار نفر جمعیت، عمده فعالیت‌های این حوزه است. در سال‌های گذشته عملیات اجرای بهسازی روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی، ملی انجام گردید. مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده 4 قانون سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تعداد 96 جلد سند روستایی و شهری صادر و تحویل متقاضیان گردید. 
محمودی عملکرد حوزه مسکن شهری را هم تشریح و تعداد متقاضیان ثبت‌نام شده در طرح نهضت ملی مسکن را 411  نفر اعلام کرد و گفت: پیگیری تکمیل مسکن 16واحدی مسکن مهر و پیگیری زمین طرح اقدام ملی 140واحدی در ارسنجان از دیگر اقدامات در حوزه مسکن ملی است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی