[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آزادراه به بزرگ‌راه قانع شد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، استاندار فارس گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، ۵۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق شهر شیراز به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت. محمدهادی ایمانیه، با اشاره به سفر اخیر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به این استان افزود: در این سفر وزیر راه و شهرسازی با توجه به کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط استان از جمله شیراز، با تخصیص زمین مذکور موافقیت کرد.
وی ادامه داد: این زمین قطعاً می‌تواند مسئله و مشکل کمبود زمین هزاران متقاضی نهضت ملی مسکن را مرتفع کند. استاندار فارس، مهم‌ترین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی را تعیین تکلیف آزادراه شیراز- اصفهان دانست و گفت: در جریان بازدید از این پروژه، وزیر راه و شهرسازی قول داد که تا پایان شهریور امسال ۶ قطعه اول این پروژه به بهره‌برداری برسد و قطعه هفت نیز حتی‌المقدور به‌عنوان بزرگ‌راه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
ایمانیه افزود: همچنین در خصوص محور کمربندی شهر شیراز با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که ظرف یکی دو هفته آینده یک طرح جامع از جانب استان به وزارت راه و شهرسازی ارائه دهیم تا در سفر دوم دولت گنجانده شود.
وی ادامه داد: امیدواریم این اقدام کمک کند که مشکل این محور پرحادثه که سالانه تعداد زیادی در آن کشته و مصدوم می‌شوند، حل شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی