[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هویت جوانان هدف اصلی دشمن ، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در خصوص وظیفه‌ نوجوانان، مسئولان و مردم ایران در برابر اقدامات دشمنان علیه هویت جوانان و نوجوانان ایرانی گفت: ابتدا نوجوان ایرانی باید به خود بیاید و چرایی هدف و اقدامات دشمن برای تغییر هویت خود را شناسایی کند. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی در سمینار بزرگ بازگشت به خود (هویت نوجوان ایرانی) اظهار کرد: بازگشت به هویت اصیل ایرانی اسلامی مهم و باارزش است و دشمن هجمه‌های بسیاری با تمام امکانات، قوا و ترفندهای خود صورت می‌دهد تا نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را از هویت ایرانی- اسلامی خود دور کند. این مقام مسئول با گرامیداشت یاد شهدای ۱۳ساله کشور گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب خود به نوجوان و جوان ایرانی هویت بخشیده و به آنها اهمیت داده و آن‌ها را در اداره امور به کار گرفت. وی افزود: اگر به آن دوران برگردیم، خواهیم فهمید که نوجوانان و جوانان برای حضور در جبهه جنگ و دفاع از کشور سر از پا نمی‌شناختند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خطاب به حاضران در این نشست گفت: وقتی که هم‌سن شما بودم، می‌دیدم که نوجوانان و جوانان برای اجازه از والدین گریه و زاری می‌کردند تا از مسئولان بسیج و سپاه اجازه بگیرند و بتوانند به همراه رزمندگان در جبهه‌های جنگ حضور داشته باشند؛ به نظر شما اینها چه کسانی بودند و چه چیزی باعث شد که در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد؟ وی ادامه داد: الان در مرحله‌ای هستیم که دشمن با تمام افراد و اعتقاداتش می‌خواهد ما را از آن دوران پشیمان کند و یأس و ناامیدی را در ما جوانان و نوجوانان به وجود بیاورد.
کریمی با اشاره به اقدامات دشمن در فضای مجازی بیان کرد: این فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای انجام می‌شود تا ذهن و روح شما را تسلیم خود کند؛ چراکه وقتی آن هویت ایرانی- اسلامی را از ما بگیرند، بر کشور مسلط شده و آن را تجزیه می‌کنند تا به‌راحتی به اهداف و مقاصد خود برسند.
این مقام مسئول خطاب به نوجوان و جوانان گفت: این گردهمایی‌ها و برنامه‌ها بسیار ارزشمند است. شما نوجوانان دور هم جمع شوید و مسائل و مشکلات را به بحث و بررسی بگذارید و راهکار و پیشنهادات خود را ارائه دهید و در این زمینه‌ها پویا باشید. این همایش به همت دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی فارس در ۲ روز و با حضور یک‌هزار و ۲۰۰ نوجوان از شهر شیراز برگزار شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی