[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

سوگواره سیدالشهدا(ع) در سومین حرم اهل بیت(ع)، روزنامه شیراز نوین

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از آماده‌سازی فضای عمومی شهر و سیاه‌پوش‌کردن معابر و نصب پرچم‌های عزاداری در سطح شهر ویژه ایام محرم با مشارکت مناطق یازده‌گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری محرم، شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، مشکی‌پوش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 
می‌شود. 
معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: در این ایام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با مشارکت مناطق یازده‌گانه، در سطح شهر 100هزار متر ریسه مشکی، دوهزار عدد پرچم و 300 کتیبه نصب شده است. 
وی همچنین از توزیع آب معدنی خبر داد و گفت: هم‌زمان با این ایام 800هزار عدد آب معدنی در بین هیئات مذهبی سطح شهر، در مراسم شیرخوارگان و همچنین روز تاسوعا و عاشورا در میان عزاداران توزیع می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اضافه کرد: نصب دویست تابلو با موضوع محرم، چاپ هفت‌هزار متر بنر و نصب هفت ابرپرچم در میادین اصلی شهر و 23 موکب عزاداری سرور و سالار شهیدان از دیگر اقدامات اجرایی سازمان در این ایام است.
چوبینی همچنین به اختصاص چهارهزار متر اسپیس، 10هزار مترمکعب داربست، 300 روز سیستم صوت و کمک به 80 موکب اشاره کرد. 
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: محرم امسال با شعار «امسال در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» نام‌گذاری شده است و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تلاش دارد با کمک به هیئت‌های مذهبی فضای مطلوب و مناسبی جهت برگزاری برنامه‌های سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فراهم کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی