[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارائه خدمات بهداشتی‌درمانی به خانواده زندانیان در شیراز، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، از تداوم اجرای اردوهای جهادی سلامت‌محور در استان هم‌زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» در این زمینه بیان کرد: در راستای اجرای راهبرد جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی، اردوهای جهادی سلامت‌محور از سوی بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس در ماه محرم اجرا و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مناطق کم‌برخوردار استان ارائه می‌شود.
او با اشاره به اینکه برنامه‌های جهادی در ماه‌های محرم و صفر تا حضور جهادگران سلامت استان فارس در کنگره عظیم اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: در راستای تبعیت از مولا و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گروه جهادی سلامت‌محور شهید «هاشم شعبانی» اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز کرد.
مدیر گروه جهادی شهید شعبانی نیز در این زمینه گفت: با توجه به اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهر شیراز ۲۵۰۰ خانواده را زیر پوشش دارد، این گروه جهادی ارائه خدمات تخصصی درمانی رایگان به این خانواده‌ها را در برنامه‌های خود قرار داده و تاکنون به ۷۰۰ خانواده، خدمات سلامت‌محور ارائه داده است. 
«کاظم شعبانی» اضافه کرد: در این برنامه جهادی، ۱۰ پزشک عمومی و متخصص و چهارده پیراپزشک شامل متخصصان زنان، چشم، گوش و حلق و بینی، اطفال، توان‌بخشی، پوست، پزشکان عمومی، پزشک داروساز، مشاور دارویی و بینایی‌سنج، حضور داشتند. این برنامه جهادی با مشارکت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید آیت‌اله «دستغیب» و بیمارستان مادر و کودک شوشتری اجرا شده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی