[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی نفرات برتر ورزش‌های زورخانه‌ای دانش‌آموزان فارس ، روزنامه شیراز نوین

دبیر هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس گفت: اولین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای دانش‌آموزان متوسطه اول استان فارس برگزار شد و نفرات برتر رشته‌های مختلف مشخص شدند.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش فارس، امیر زارع گفت: اولین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای با شرکت دانش‌آموزان متوسطه اول از ۹ ناحیه، منطقه و شهرستان آموزش‌و‌پرورش شامل نواحی چهارگانه شهر شیراز، نی‌ریز، فسا، داراب، ارژن، کازرون و استهبان در زورخانه «علی‌بن ابیطالب(ع)» شیراز با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی شیراز و استان فارس برگزار شد.
دبیر هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس ادامه داد: در پایان این رقابت‌های یک‌روزه در ماده سنگ در وزن ۵۰ کیلو، محمد حسین جوریزی از ناحیه ۱شیراز در وزن ۷۰ کیلو، صدرا ابدر جوی از نی‌ریز و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز امیرمحمد توسلی از استهبان به مقام‌های اول دست یافتند.
زارع اضافه کرد: در رشته کباده نیز در وزن ۵۰ کیلو، محمدصالح زارع از نی‌ریز در وزن ۱۰۰ کیلو و مصطفی وزیری‌نژاد از استهبان به مقام‌های اول دست پیدا کردند.
دبیر هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس گفت: در رشته میل بازی در وزن ۵۰ کیلو امیرحسین شاطری از نی‌ریز مقام اول را کسب کرد.
زارع ادامه داد: در رشته چرخ تیز در وزن ۵۰ کیلو، محمد رزمی از نی‌ریز و در وزن ۷۰ کیلو آرش جوانمردی از ناحیه ۱ شیراز و در وزن ۱۰۰ کیلو، مصطفی وزیری‌نژاد از استهبان مقام‌های اول را کسب کردند.
دبیر هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس گفت: در رشته چرخ چمنی در وزن ۵۰ کیلو، محمد رزمی از کازرون و در وزن ۷۰ کیلو، حمیدرضا وزیری‌نژاد از استهبان حائز مقام های اول شدند.
زارع افزود: در مجموع تیمی نیز آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز مقام اول، کازرون مقام دوم و ناحیه ۱ شیراز و استهبان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
دبیر هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس اعلام کرد: نفرات برتر به مسابقات کشوری دانش‌آموزان که از ۱۰ تیر در کرمان برگزار می‌گردد، اعزام می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی