[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرده تازه از دعوای مایلی‌کهن و قلعه‌نویی، روزنامه شیراز نوین

محمد مایلی‌کهن، چهره خبرساز فوتبال ایران در یک ماه اخیر محسوب می‌شود؛ مایلی‌کهن در چندین مصاحبه سریالی علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و به ‌ویژه امیر قلعه‌نویی موضع گرفت؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شد این سرمربی باتجربه که پیشتر در تیم ملی مسئولیت داشته، قرار است در نقش مدیرفنی به تیم امید ایران اضافه شود، اما نه‌تنها این انتقال رخ نداد، بلکه بعد از تعیین‌تکلیف شرایط تیم امید، موضع‌گیری‌های تند مایلی‌کهن آغاز شد. به گزارش فوتبال 360، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی، ادبیات بسیار تندی را علیه ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال و سرمربی فعلی تیم ملی به کار برد و علیه امیر قلعه‌نویی اظهاراتی را به زبان آورد. بعد از این گفت‌وگو، او در یک مصاحبه اینترنتی هم علیه قلعه‌نویی موضع گرفت و به او حمله تندی را داشت. همین مسئله باعث شد تا همگان در انتظار صدور جوابیه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال و یا امیر قلعه‌نویی باشند که حالا بعد از گذشت نزدیک به یک ماه، این موضع‌گیری انجام شد.
مایلی‌کهن در مصاحبه تلویزیونی خود با اشاره به تغییر و تحولات رخ داده در تیم ملی، علیه حضور مهدی محمدنبی در کادرفنی تیم ملی ایران موضع گرفته و گفته بود: «به راستی بر اساس کدام فاکتور و مختصاتی شما و آقای نبی «چاخان» بر فوتبال معصوم ما حکمرانی می‌کنید که نتیجه آن باخت فاجعه‌آمیز ۶ گله مقابل انگلیس و باخت حیثیتی مقابل آمریکا شد؟»
محمد مایلی‌کهن همچنین با اشاره به انتخاب امیر قلعه‌نویی در صحبت‌های خود با ادبیاتی تند گفته بود: «الآن تمام فدراسیون ما رفته زیر چتر گروهبان قندلی! سرمربی نساجی، سرمربی استقلال، سرمربی هوادار، سرمربی گل گهر و سرمربی پیکان و مس رفسنجان با نظر گروهبان قندلی انتخاب می‌شود. براساس کدام متر و معیار سعید الهویی یک‌هو کمک‌مربی تیم ملی می‌شود؟ مگر گروهبان قندلی عنوان نکرد که من دیگر مربی تیم ملی نخواهم شد».
مسئولان فدراسیون فوتبال با وجود آنکه سعی کردند تا در فضای رسانه‌ای پاسخ اظهارات محمد مایلی‌کهن را ندهند، از مراجع قضایی پیگیر شکایت از او بودند. سرانجام گفته می‌شود که این شکایت با توجه به حملات رخ داده به ارکان مدیریتی فدراسیون به‌ثبت رسیده و باید مایلی‌کهن برای دفاع از خود به زودی در دادگاه حاضر شود و نسبت به اظهاراتی که در مصاحبه‌هایش با رسانه‌های مختلف داشته، توضیحات خود را بیان کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی