[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

مسابقات چهارجانبه والیبال تیم منتخب صنعت و معدن فارس قهرمان شد ، روزنامه شیراز نوین

پنجشنبه ۲۹ تیرماه، یک دوره مسابقه چهارجانبه والیبال با حضور تیم‌های منتخب  A، B،C و D اداره کل صمت فارس با مدیریت و هماهنگی خوب نوذر فریدونی، رئیس اداره صمت شهرستان سپیدان در سالن انقلاب این شهرستان برگزار شد.
عباس عباس پور، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صمت فارس با اشاره به اهمیت ورزش و فضای نشاط و سلامت در جامعه اظهار داشت: حضور تیم‌های ورزشی  کارکنان در این دوره بر جذابیت بازی‌ها افزود و امیدواریم با تعامل خوبی که ایجادشده بتوانیم گام‌های بلندی جهت ترویج فرهنگ نشاط ، شادابی و سلامتی در ورزش برداریم.
سلیمان عبداللهی، رئیس اداره توسعه منابع انسانی و مسئول ورزش اداره کل صمت  ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل صمت استان فارس افزود: پس از جلساتی که با مدیرکل محترم اداره و کمیته ورزش و رفاهی برگزار شد، هماهنگی‌هایی جهت ترویج ورزش برای حفظ سلامتی  و ارتقای نشاط و شادابی در بالابردن کیفیت کارها، تکریم ارباب رجوع، رشد تولید و توسعه فعالیت‌های اقتصادی همکاران اتخاذ شد که پیاده‌روی، دارت  فوتسال، والیبال، کوه نوروی و ... از جمله برنامه‌های فرهنگی ورزشی است که منظم   و به صورت ماهانه در حال انجام است.
عبداللهی در پایان افزود: در این دوره از مسابقات چهارجانبه والیبال تیم D و تیم A در یک بازی دیدنی و مهیج در بازی فینال مقابل هم صف‌آرایی کردند و در پایان تیم D با ارائه بازی منسجم‌تر توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شده و به مقام قهرمانی دست یابد.
همچنین در بازی رده‌بندی تیم C به مقام سوم دست‌یافت.
گفتنی است: تیم فوتسال اداره کل صمت هفته گذشته هم دو دیدار دوستانه با منتخب اصناف پاسارگاد در سالن مجموعه ورزشی شهید حاجی‌پور سعادت شهر انجام داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی