[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

عملیات پاکسازی محلات آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 شیراز، از اقدامات ویژه برای پاکسازی محلات با هدف بهبود چشم‌انداز شهری و مقابله با شیوع بیماری سالک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهردای منطقه 3 شیراز، محمدی با تقدیر از همکاری یاوران شورا و بخش‌هایی از مدیریت شهری که در عملیات پاکسازی محلات مشارکت دارند، اظهار داشت: عملیات جمع‌آوری ضایعات با مشارکت شهرداری منطقه سه و سازمان مدیریت پسماند و با همکاری یاوران شورای محله سعدی صورت گرفت. او با اشاره به این موضوع که ماشین‌آلات و ادوات سازمان مدیریت پسماند و منطقه در این عملیات به کار گرفته شدند، بیان کرد: هدف از انجام این عملیات، پاکسازی فضاهای شهری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری سالک و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی بود.
محمدی از دستور ویژه دکتر شهریاری، شهردار منطقه 3 به منظور رسیدگی به مشکلات محلات خبر داد و افزود: این عملیات برای اولین بار در میان مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در محور شهید وفایی محله سعدی انجام شد و مرحله دوم آن در شهرک رکن‌آباد در اوایل مردادماه انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 شیراز در بخش پایانی سخنانش از شهروندان فرهنگ‌مدار این منطقه از کلان‌شهر شیراز درخواست کرد تا پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را با مدیریت شهری در میان گذارند تا تیم‌های کارشناسی و اجرایی نسبت به پاسخ‌گویی به آنها اقدام کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی