[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اختصاص ۱۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تعاون کشور، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیته تعاون و فراکسیون حکمرانی مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تعاون کشور در سال جاری اختصاص پیدا کرده است. مجید انصاری در شورای عالی توسعه تعاون فارس بیان کرد: اقلیم اجرای سند توسعه ‌بخش کشور با تأیید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان فارس خواهد بود. نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در سند توسعه بخش تعاون هشت هدف کیفی، پنج راهبرد و ۸۰ حکم اجرایی پیش‌بینی شده است. کمیته‌ای ذیل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس تشکیل خواهد شد که پیگیری اجرای این سند به صورت آزمایشی از این استان آغاز می‌شود و هر بخش این سند نیز با استفاده از ظرفیت یکی از شهرستان‌های فارس در آن منطقه پیاده‌سازی خواهد شد. نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال حدود ۱۵هزار میلیارد تومان برای بخش تعاون کشور اختصاص پیدا کرده که فارس باید سهم خوبی از این اعتبارات را جذب کند.
او تأکید کرد: بخشی در بودجه ۱۴۰۲ اضافه شده که رفع مشکلات تعاونی‌ها با شهرداری‌های در آن پیش‌بینی شده که با استفاده از این مصوبه بخش زیادی از مشکلات تعاونی‌ها رفع خواهد شد. انصاری همچنین یکی از ابرچالش‌های کشور را در حوزه صندوق‌های بازنشستگی دانست و گفت: مجلس یازدهم تصمیمات خوبی در این حوزه برای پیشگیری از مشکلات آینده برای کشور مصوب کرده است. او همچنین ظرفیت‌های اقلیمی و... کشور را غنی توصیف کرد و افزود: اکنون که از ظرفیت انسانی نتوانستیم در جهت توسعه کشور بهره کافی را ببریم، باید در ادامه با راهکارهای مؤثر این نقیصه جبران شود.
رئیس کمیته تعاون و فراکسیون حکمرانی مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان فارس در حوزه گردشگری سلامت، مسکن ‌و... می‌تواند از توان بخش تعاون برای توسعه پایدار بهره ببرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی