[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرونده سارقان باغات شیراز با ۷۰ فقره سرقت بسته شد، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی «شیراز» از دستگیری اعضای باند 4نفره سارقان با اعتراف به 70 فقره سرقت از باغات توسط مأموران «پایگاه تجسس و پاسگاه گویم» خبر داد. سرهنگ «فرج شجاعی» در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات در محدوده «گویم، روستاها و بخش‌های اطراف شیراز»، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کرده و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص 4 سارق ‌حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل سنگ فرز، دریل، ابزار بنایی، فرغون، پاوربانک، پمپ آب و... کشف شد.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 70 فقره سرقت از باغات اقرار کردند، عنوان داشت: در این خصوص 6 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی 
است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی