اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : دکتر اسدی: روابط‌عمومی باید در جایگاه نقدپذیری باشد
کد خبر : ۷۶۵۳
تعداد بازدید : ۱۴۳
متن کامل خبر

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی نقدپذیری است، گفت: روابط‌عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به مسئولان و سایر کارکنان دستگاه منعکس کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با تبریک فرارسیدن روز «ارتباطات و روابط‌عمومی» به کلیه فعالان این عرصه به‌‌ویژه کارکنان مجموعه اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: روابط‌عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و باید از روابط‌عمومی انتظارات چندگانه داشته باشیم. او با اشاره به اینکه روابط‌عمومی باید پل ارتباطی چندگانه بین مردم و شهرداری باشد، افزود: در این مجموعه باید اقدامات در دست انجام شهرداری به‌نحو درست و شایسته اطلاع‌رسانی شود. به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، یکی از مهم‌ترین موارد در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی نقدپذیری است و روابط‌عمومی باید جایگاهی باشد که پیشنهادات و انتقادات مردم را دریافت و به شهردار، معاونان و سایر کارکنان این دستگاه منعکس کند تا در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود. اسدی همچنین از اصحاب رسانه و سایر فعالان تلاشگر در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.