[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عضو شورای شهر شیراز: در قبال اعتقادات مردم مسئولیم، روزنامه شیراز نوین

عضو شورای شهر شیراز:
در قبال اعتقادات مردم مسئولیم

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
در یکصد و بیست و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) در سخنانی ضمن قدردانی از شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اقدامات انجام شده در فضاسازی سطح شهر در دهه اول محرم، اظهار کرد: حضور مردم در عزاداری محرم در مقایسه با سال‌های گذشته بیشتر احساس می‌شود و مراسمات عزاداری با محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است. 
رضا محمدیان افزود: مدیران کشور بایستی در قبال اعتقادات مذهبی مردم احساس مسئولیت داشته باشند و با بودجه‌هایی که در اختیار دارند، در اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت لازم را داشته و نگذارند شهرداری شیراز به تنهایی میدان‌دار این‌گونه برنامه‌ها باشد. 
وی ادامه داد: این موضوع سال گذشته در دیدار با استاندار فارس مطرح شد که مدیری که با دستگاه اهل بیت(ع) زاویه دارد نباید در جمهوری اسلامی مدیر باشد و متأسفانه مصادیق این موضوع را در شهر شیراز در سال جاری شاهد بودیم و این تذکر را مجدد خواهیم کرد. 
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به دعوت و استقبال مردم از پویش ماه مرح مرتبط با «می‌بخشم» تأکیدکرد: در اجرای مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهر شیراز بایستی از شهدای مظلوم فاجعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) یاد و نام برده شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی