[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهبود آب‌رسانی روستایی، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل آبفا فارس نوید داد:
بهبود آب‌رسانی روستایی

مدیرعامل آبفا فارس در سفر به شهرستان کوه‌چنار، آب‌رسانی به روستاهای شهرستان را مورد بررسی قرار داد. 
مدیرعامل شرکت آبفا فارس که به شهرستان کوه‌چنار سفر کرده بود، به اتفاق فرماندار این شهرستان، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات آب‌رسانی قرار گرفت و در خصوص اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات آب‌رسانی به این روستاها قول مساعد داد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آبفا استان فارس، دکتر علی‌جان صادق‌پور مدیر‌عامل شرکت آبفا فارس که به منظور بررسی آب‌رسانی به روستاهای شهرستان کوه‌چنار به این شهرستان سفر کرده بود، به اتفاق سید محمود هاشمی فرماندار این شهرستان، از نزدیک در جریان روند آب‌رسانی به ۱۹ روستای این شهرستان قرار گرفت. صادق‌پور در روند بازدید‌ها با اشاره به این موضوع که مجدانه رفع مشکلات آب شرب این روستاها را پیگیری خواهیم کرد، به لزوم همکاری مضاعف مردم و مسئولان محلی در این خصوص تأکید کرد. مدیرعامل شرکت آبفا فارس در ادامه این بازدید‌ها، از پروژه آب‌رسانی به مسکن ملی کوه‌چنار نیز بازدید و بر تسریع در اجرای این پروژه تأکید نمود.
گفتنی است در این بازدید، دکتر صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان کوه‌چنار نیز شرکت کرد و شرکت آبفا فارس را آماده اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی شهری و روستایی در شهرستان کوه‌چنار، در صورت در اختیار قرارگرفتن اعتبارات موردنیاز عنوان نمود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی