[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورود بارسا به پروژه جذب لاک‌پشت، روزنامه شیراز نوین

بعد از پایان ضرب‌العجل پاری‌‌سن‌ژرمن به کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد، این باشگاه همان‌طور که وعده‌اش را داده بود، این بازیکن را در لیست فروش قرار داده و او را از فهرست بازیکنان حاضر در اردوی پیش فصل هم خط زد.
به گزارش ورزش سه، موضع پاریسی‌ها مشخص است؛ تمدید قرارداد یا فروش امباپه در همین فصل!
در همین راستا باشگاه الهلال عربستان اولین پیشنهاد رسمی خود را برای خرید کیلیان امباپه به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد. آنها حاضرند برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی PSG 300 میلیون یورو پرداخته و رکورد نقل‌وانتقالات را بشکنند. از آنجایی که یک فصل از قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده، این بازیکن باید برای هر تصمیمی که می‌گیرد، رضایت باشگاه را داشته باشد و در صورتی که هیچ توافقی میان طرفین صورت نگیرد، حتی احتمال اینکه کیلیان را یک فصل بیرون از زمین ببینیم نیز وجود دارد.
گفته می‌شود رئال مادرید و امباپه برای همکاری از فصل آینده به توافق رسیده‌اند و این باشگاه قصد ندارد در مقطع فعلی خود را وارد دعوا کند. در چنین شرایطی بارسلونا نیز وارد عمل شده و قصد دارد در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی برای یک فصل هم که شده ستاره تیم ملی فرانسه را به خدمت بگیرد؛ در این صورت شاید معادلات بعدی نیز به کلی تغییر کند.
به گزارش اکیپ، باشگاه بارسلونا برنامه‌ریزی برای مذاکره را آغاز کرده و امروز قرار است یک مذاکره تلفنی میان نماینده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و یکی از مدیران بارسلونا انجام شود. 
کاتالان‌ها با توجه به مشکلات مالی‌ موجود قصد دارند از طریق معاوضه بازیکن برای جذب امباپه اقدام کنند. چلسی، منچستریونایتد، اینترمیلان و تاتنهام دیگر باشگاه‌هایی هستند که در هفته‌های اخیر به امباپه علاقه نشان داده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی