[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بیش از ۶۸هزار نفر جمعیت تحت پوشش داریم ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمات سلامت در مناطق کم‌برخوردار، از مرکز خدمات جامع سلامت حُر بن ریاحی در محله دهپیاله شیراز، مرکز گذری کاهش آسیب و پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهیدان ملک‌پور در محله کوشک میدان بازدید کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سیدوحید حسینی» در این بازدید که با همراهی هیئتی از مسئولان ارشد دانشگاه انجام شد، با تأکید بر اولویت رسیدگی مسئولان به توسعه خدمات‌رسانی به مردم، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و محروم، به پایش وضعیت بهداشت محله دهپیاله شیراز پرداخت.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز ضمن گفت‌وگو با پزشک و کارکنان این مرکز و شنیدن دغدغه‌ها و نیازهای آنان، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و از تلاش کارکنان در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه قدردانی کرد. دکتر «عباس رضاییان‌زاده» معاون بهداشت دانشگاه نیز که در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی می‌کرد، روند ارائه خدمات به مردم این منطقه را با توجه به شاخص‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر «کمال فخرپور» رئیس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز نیز در این بازدید گفت: در این مرکز خدماتی نظیر خدمات پزشکی، مامایی، مراقب سلامت، واکسیناسیون، بهداشت خانواده، بهداشت حرفه‌ای، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، داروخانه، مشاوره تغذیه و سلامت روان به بیش از 68هزار نفر جمعیت تحت پوشش ارائه می‌شود.
همچنین رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و هیئت همراه در بازدید از «مرکز گذری کاهش آسیب» در محله کوشک میدان که زیر نظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز فعالیت داشته و 320 مددجو را با ارائه خدماتی نظیر متادون‌تراپی و خدمات رفاهی سلامت‌محور به طور رایگان تحت‌پوشش دارد، شیوه ارائه خدمات در این مرکز را جویا شد.
بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهیدان ملک‌پور و بررسی روند پیشبرد آن، دیگر بخش بازدیدهای رئیس دانشگاه و هیئت همراه از این منطقه از شهر شیراز بود.
در حال حاضر، پروژه در حال ساخت خدمات جامع سلامت شهیدان ملک‌پور با هزار و 600 مترمربع زیربنا و نزدیک به 40 درصد پیشرفت فیزیکی در محله دهپیاله شیراز واقع شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی