[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شبکه برق ۴۶۲ روستا در استان فارس بهسازی خواهد شد، روزنامه شیراز نوین

معاون شرکت توزیع برق فارس خبر داد:
شبکه برق 462 روستا در استان فارس بهسازی خواهد شد

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای اجرای طرح بهارستان و به منظور نگهداری شبکه‌های برق روستایی استان، طرح بهسازی شبکه‌های برق داخلی 462 روستا در سال جاری انجام خواهد شد.
محمدعلی عزیزی، خاطرنشان کرد: جهت اجرای این پروژه‌ها، جابه‌جایی 80 دستگاه ترانسفورماتور، تعویض و نصب 4700 اصله پایه به همراه نصب 6250 دستگاه چراغ روشنایی نیز انجام خواهد پذیرفت. وی یادآور شد: در راستای بهسازی شبکه برق خارج روستا نیز تعویض سطح مقطع 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط و تعویض 250 اصله پایه و نصب 84 پست هوایی جهت رفع افت ولتاژ مشترکان برق روستایی و برق‌رسانی به 10 روستا صورت خواهد گرفت. 
این مقام مسئول، برق‌رسانی به 5400 متقاضی جدید شهری و 2100 متقاضی جدید روستایی را از دیگر پروژه‌های مهم در دستور کار این شرکت جهت اجرا در سال جاری عنوان کرد و گفت: کاهش تلفات انرژی،کاهش خاموشی‌ها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، رفع افت ولتاژ احتمالی، ایمن‌سازی تأسیسات برق‌رسانی و... از مزایای اجرای پروژه‌های فوق می‌باشد.
عزیزی، اصلاح خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط و اصلاح پست‌های توزیع و همچنین توسعه 13 کیلومتر شبکه روشنایی معابر و اصلاح و بهینه‌سازی 7 کیلومتر روشنایی معابر را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در سال جاری به مرحله اجرا در خواهند آمد. معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن کامل پروژه‌های طرح بهارستان، ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان در روستاهای استان، بیش از پیش زمینه محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی روستانشینان از آسایش و رفاه فراهم گردد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی