[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی‌کند، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:
بخش خصوصی 
جای دولت را تنگ نمی‌کند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکر که اگر کار به بخش خصوصی واگذار شود، جای دولت تنگ خواهد شد، تفکری اشتباه و غیراصولی است. به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات فرمانداری شیراز بر لزوم حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی، تأکید کرد.
عزیزی گفت: بخش خصوصی نه تنها جای دولت را تنگ نمی‌کند، بلکه اتفاقاً عقب‌ماندگی‌های دولت را در بخش‌های مختلف جبران خواهد کرد. وی ادامه داد: برخی با تنگ‌نظری مانع از واگذاری کارها به بخش خصوصی می‌شوند و یا مدام مانع‌تراشی می‌کنند که این اشتباه بزرگی است.
او با تأکید بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات، خاطر نشان کرد: از مدیران شهرستان انتظار می‌رود همین اعتبارات اندک را جذب کنند و اگر مدیری نتواند موفق عمل کند، نهایت اجحاف را در حق مردم شهرستان انجام داده است.
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان در جذب اعتبارات تنها نگاهشان به داخل نباشد، بلکه برای جذب اعتبار از مرکز و وزارتخانه‌ها نیز چانه‌زنی کنند.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجموع اعتبارات شهرستان نیز بیان کرد: امروز یک پروژه کلان،‌ چندین هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که مفهوم این مسئله این است که با اعتبار صرف دولتی نمی‌توان هیچ پروژه کلانی را انجام داد، لذا باید ظرفیت‌های بخش خصوصی را پای کار آورد.
عزیزی همچنین با اشاره به نزدیکی سفر دوم هیئت دولت به فارس خاطر نشان کرد: در سفر اول دولت به فارس، بودجه قابل‌توجهی نصیب فارس نشد، لذا سفر دوم را باید مغتنم شمرد و بیشترین تخصیص را دنبال کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی