[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهانبخش جدایی را تکذیب کرد، روزنامه شیراز نوین

علی‌رضا جهانبخش تأکید کرد قصد جدایی از فاینورد را ندارد. به گزارش فوتبال 360، علی‌رضا جهانبخش، شایعات مبنی بر جدایی از فاینور را رد کرد.  فاینورد روز پنجشنبه با حضور علی‌رضا جهانبخش در دیدار تدارکاتی مقابل ویارئال به میدان رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. بازیکن ایرانی فاینورد، زننده تک‌گل تیمش در این بازی از روی نقطه پنالتی بود.
پس از پیوستن کالوین استنگر به فاینورد اخباری مبنی بر جدایی جهانبخش منتشر شد که این بازیکن تأکید کرد قصد جدایی از فاینورد را ندارد.  این ملی‌پوش ایرانی در گفت‌وگو با ESPN گفت: «من همیشه یاد گرفته‌ام تا جایی که ممکن است سخت کار کنم و به راه خود ادامه دهم. واقعاً برایم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند؛ نظر تنها کسی که برای من مهم است مربی است و او من را می‌خواهد. البته خودم هم دوست دارم بمانم؛ من اینجا بسیار خوشحالم. همه می‌دانند فاینورد چه باشگاه بزرگی است؛ هیچ کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما تا آن زمان من فقط به تلاش خود ادامه می‌دهم.»
جهانبخش در تابستان ۲۰۲۱ از برایتون انگلیس به فاینورد هلند و فصل قبل به همراه این تیم قهرمان شد. بازیکن ایرانی فصل قبل ۲۸ بازی در لیگ برتر هلند انجام داد و ۵ بار گلزنی کرد و ۷ پاس گل داد. جهانبخش اگر در فاینورد بماند، می‌تواند اولین حضورش را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند.
جهانبخش  29 ساله در تابستان ۲۰۲۱ از برایتون انگلیس به فاینورد پیوست و فصل قبل به همراه این تیم قهرمان  هلند شد. بازیکن ایرانی فصل قبل ۲۸ بازی در لیگ برتر هلند انجام داد و ۵ بار گلزنی کرد و ۷ پاس گل داد. جهانبخش اگر در فاینورد بماند، می‌تواند اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند؛ این بازیکن تا سال 2024 با فاینورد قرارداد دارد و باید دید در چند روز باقی‌مانده از فصل نقل‌وانتقالات اتفاق خاصی برایش رخ می‌دهد یا خیر.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی