[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

درآمد این خبرنگار از فوتبالیست‌ها بیشتر است!، روزنامه شیراز نوین

فابریزیو رومانو به طور میانگین از توئیت‌های خود ماهیانه چند میلیارد تومان درآمد کسب می‌کند. به گزارش ورزش سه، فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار ورزشی ایتالیایی، تبدیل به چهره‌ای موثق و تعیین‌کننده در دنیا فوتبال شده است؛ این جوان سی‌ساله به‌عنوان محبوب‌ترین روزنامه‌نگار ورزشی در سطح جهانی شهرت پیدا کرده است.
گزارش نقل‌وانتقالات روزانه او به منبع اطلاعاتی بسیار قابل اعتمادی تبدیل شده است و سخنان او اعتبار زیادی در محافل فوتبالی دارد. منبع اصلی اطلاعات رومانو پروفایل توییتر اوست، جایی که 17 میلیون نفر اکانت این خبرنگار را دنبال می‌کنند.
طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، رومانو تنها از طریق پست‌هایی که در توییتر منتشر می‌کند، ماهانه 80 هزار یورو(حدود 4 میلیارد تومان) درآمد دارد. دنبال‌کنندگان رومانو هر ماه صدها توییت مربوط به نقل‌وانتقالات را دریافت می‌کنند که باعث افزایش محبوبیت و اعتبار او شده است.
علاوه بر انتشار اخبار به صورت آنلاین، رومانو اغلب به‌عنوان مهمان در برنامه‌ها و پادکست‌های ورزشی حضور پیدا می‌کند. نظرات و اطلاعات جذاب او در مورد نقل‌وانتقالات باعث شده تا بیش از یک خبرنگار مورد توجه قرار بگیرد.
رومانو با رسانه‌های معتبر مختلفی مانند Sky Sports، The Guardian و CBS کار کرده است، اما امروزه به‌عنوان یک روزنامه‌نگار مستقل فعالیت می‌کند. او کار روزنامه‌نگاری خود را در سال 2011 آغاز کرد؛ زمانی که تنها 18 سال داشت و هنوز در دبیرستان تحصیل می‌کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی