[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جوانان انقلابی امیدآفرینی کنند، روزنامه شیراز نوین

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز: 
جوانان انقلابی امیدآفرینی کنند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، با توجه به اهمیت مجلس و کاندیدای انتخابی گفت: جوانان مؤمن، متعهد، متخصص و انقلابی با ورود به عرصه انتخابات پازل نظام اسلامی را تکمیل و امید را به جامعه بازآفرینی کنند.
به گزارش روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، حجت‌الاسلام خواجه‌امیری در آغاز پیش‌ثبت‌نام و با دعوت از جوانان مؤمن، متعهد، متخصص و انقلابی خواستار نام‌نویسی در انتخابات آتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، با توجه به اینکه مهم‌ترین راهبرد معاندان و کوردلان داخلی و خارجی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور خواهد بود، تصریح کرد: جوانان مؤمن، متعهد، متخصص و انقلابی که این قابلیت را در خود می‌بینند و خود را قادر به حل نمودن و قانون‌گذاری در مسائل مختلف کشور می‌دانند، با ورود هوشمندانه خود در انتخابات آتی، منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس نموده و بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات کشور بیافرینند و روح امیدواری را بر اقصی‌نقاط میهن عزیزمان تزریق نمایند.
حجت‌الاسلام خواجه‌امیری، با بیان اینکه هندسه جهان اسلام توأم با معرفت و روح امیدآفرینی است که می‌تواند تحولی در دنیای اسلام ایجاد کند، خاطرنشان شد: تفکر امپریالیسم، رژیم منحوس صهیونیستی، سران آمریکای جنایت‌کار و نظام سلطه، با القای یأس و ناامیدی در بین مردم و به خصوص جوانان سعی دارند تا مانع پیشرفت نظام و انقلاب شوند. 
وی با توجه به گسترش و نفوذ دین اسلام در اقصی‌نقاط جهان افزود: دشمن در فتنه‌های جدید به دنبال رسوخ در اذهان جوانان و تضعیف عقاید برآمده تا ماهیت و شاکله ذهنی جوان و نوجوان ایرانی را تغییر دهد. وی در پایان با اشاره به فتنه جدید دشمن مبنی بر بی‌تفاوتی، بی‌اهمیتی و بیخیالی جوانان در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: دشمن با این الفاظ سعی دارد تا جوان پرشور و پرنشاط انقلابی را مبدل به یک فرد بی‌انگیزه و بی‌نشاط کند، تا به‌راحتی به اهداف شوم خود نزدیک‌تر شود و روح امید و زندگی را از جوانان بزداید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی