[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند، روزنامه شیراز نوین

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.
صاحبان رسانه‌ و قلم، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل‌کننده اطلاعاتی هستند که می‌توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای و بهره‌گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به هم‌نوعان خود کمک نموده و این‌گونه جایگاه قلم را پاس 
دارند.
خبرنگاران در اطلاع‌رسانی حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و در جهت ارتقا و رشد جامعه تلاش می‌کنند. خبرنگاران به‌راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.
هفدهم مرداد و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران‌مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت‌طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است. همچنین فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه را گرامی بداریم.
اینجانب، سیدمهدی حسینی نیک مدیر روابط‌عمومی شهرداری صدرا، روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌نمایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی