[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تکریم ارباب‌رجوع در اولویت است، روزنامه شیراز نوین

روابط‌عمومی شهرداری منطقه 3 شیراز با عنوان این مطلب که تکریم ارباب رجوع سرلوحه اخلاق کارکنان این منطقه از شهرداری است، از اتخاذ راهکارهایی برای شناساندن خدمات این مجموعه در بخش‌های مختلف به شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 3 شیراز، سیاست‌گذاری در راستای پاسخ‌گویی و تکریم شهروندان بنا بر تأکید و توصیه‌های شهریاری، شهردار منطقه صورت گرفته و بر اساس آن نحوه ارائه خدمات هر یک از بخش‌ها و پاسخ‌گویی مستقیم و بی‌واسطه به ارباب رجوع به صورت شفاف برای شهروندان تشریح می‌شود. همچنین روند خدمت‌رسانی و ارائه توضیحات به شهروندان در تمامی ایام هفته و گاهاً به صورت 24ساعته قابلیت اجرایی داشته و امید می‌رود شهروندان گران‌قدر با آشنایی با وظایف هر بخش بتوانند از مسیر ساده‌تری تقاضاهای خود را به سرانجام مطلوب برسانند. در همین راستا، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه شیراز از این اقدام شهریاری به عنوان راهکاری مؤثر برای ارائه خدمت شفاف به شهروندان یاد کرد.
محمدی با تأکید بر این موضوع که پاسخ‌گویی و تکریم شهروندان رسالت یکایک نیروهای این مجموعه است، اظهار کرد: همه ارکان سرمایه‌های انسانی در بخش‌های رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و... از اعضای خانواده بزرگ مدیریت شهری در شهرداری منطقه ۳ هستند و موظف به پاسخ‌گویی و تکریم شهروندان می‌باشند. او با تشریح برخی از وظایفی که برعهده حوزه خدمات شهری گذاشته شده، تصریح کرد: موارد امور شهری، تأسیساتی، رسیدگی و پیگیری تخلفات ساختمانی، واحد فضای سبز، سد معبر، واحد رسیدگی به امور مرکز ۱۳۷ شهرداری، نواحی دوگانه ۱ و ۲ مستقر در شهرک سعدی و رکن‌آباد بخشی از وظایف ما را تشکیل می‌دهند. محمدی با تأکید بر این موضوع که این واحدها به صورت 24ساعته در تمامی ایام هفته رسالت ارائه خدمات به مردم را برعهده دارند، اظهار داشت: رفع مشکلات روزمره شهری نظیر تعمیرات میدانی بلوارها، جداول، کانیوا، لکه‌گیری معابر، لای‌روبی کانال‌ها، منهول، تعمیر و تعویض روشنایی معابر و پارک‌ها، کاشت و داشت فضای سبز معابر، تهیه و نصب مبلمان شهری و وسایل ورزشی در پارک‌ها و مکان‌های مناسب از اموراتی است که در حیطه وظایف حوزه معاونت خدمات شهری مناطق قرار می‌گیرد. وی با تأکید بر این موضوع که تمامی عوامل خدمتگزار در حوزه‌های اشاره شده به صورت زنجیروار به هم متصل هستند، اظهار داشت: تکریم بی‌منت ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته از مهم‌ترین رسالت‌های ما به شمار می‌رود و در پرتو آن امیدواریم شاهد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و رشد جلوه بصری و ایمنی شهر باشیم. معاونت خدمات شهری منطقه 3 شهرداری شیراز نیل به این اهداف بزرگ را با هم‌افزایی و خرد جمعی در محیطی آرام ممکن دانست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی