[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعویق ۷ روزه در انتظار لیگ بیست‌وسوم؟ ، روزنامه شیراز نوین

این احتمال وجود دارد که فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با تأخیر آغاز شود. به گزارش فوتبال 360، محمدجواد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک روز گذشته از درخواست چند تیم لیگ برتری برای تعویق موعد آغاز لیگ بیست‌وسوم خبر داد؛ آن‌هم در شرایطی‌که سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بلافاصله بعد از اظهارات رجائیان، این درخواست را به‌نوعی مردود تلقی کرد و مدعی شد که لیگ بیست‌وسوم در موعد مقرر و برنامه‌ریزی آغاز خواهد شد و روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه فصل جدید لیگ برتر آغاز می‌شود.
مهدی در شرایطی این ادعا را مطرح کرده که حالا از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که مسئولان فدراسیون در اندیشه تعویق موعد آغاز لیگ بیست‌وسوم هستند. در این‌باره درخواست اکثریت باشگاه‌های لیگ برتری یکی از عوامل این تصمیم است، اما علت اصلی، فراهم‌نشدن زیرساخت‌ها برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها بوده که باعث شده تا روز گذشته سرپرست ریاست سازمان لیگ در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع عدم ورود زنان به ورزشگاه‌ها اشاره کند و درخواست مساعدت داشته باشد.
مسئولان فدراسیون فوتبال در شرایطی دغدغه حضور زنان در ورزشگاه‌ها را دارند که گفته می‌شود در این‌باره فیفا هم اعلام نظر کرده و برگزاری مسابقات باشگاهی را ملزم به حضور زنان در ورزشگاه‌ها کرده است. همین مسئله باعث شده تا موعد آغاز لیگ بیست‌وسوم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و در 24 ساعت گذشته، اخبار ضد و نقیضی درباره تعویق احتمالی موعد شروع فصل جدید لیگ برتر مطرح شده است. در این‌باره قرار است امروز (سه‌شنبه) نشستی میان مسئولان سازمان لیگ برگزار شود تا تکلیف برگزاری یا تعویق مسابقات لیگ برتر مشخص شود. 


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی