[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار زرقان: سلامت و ایمنی شهروندان زرقان در اولویت است، روزنامه شیراز نوین

شهردار زرقان جزئیات حادثه نشت فرمالین در ورودی این شهر را تشریح کرد. محمود صانعی در این رابطه اظهار داشت: یک کامیون حامل ماده فرمالین که مربوط به یکی از کارخانه‌های شیمیایی مستقر در شهر زرقان بود، دوشنبه شب در ورودی شهر زرقان دچار نشتی این ماده شیمیایی شد. وی با اشاره‌ به اینکه عدم رعایت استانداردهای لازم در بارگیری موجب این حادثه شده است، افزود: حجم زیادی از فرمالین در این حادثه روی پل ورودی شهرستان زرقان نشت کرده که موجب مسمومیت تنی چند از شهروندان و لغزندگی جاده‌ شد.
صانعی ادامه داد: در ابتدا هیچ شرکتی مسئولیت این حادثه را قبول نمی‌کرد، اما در نهایت با پیگیری‌های انجام‌شده شرکت مقصر مشخص و پرونده در این خصوص شکل گرفت.
شهردار زرقان خاطرنشان کرد: بلافاصله جلسه‌ای با حضور تمام مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار تشکیل شد و به دلیل آنکه زرقان ۲۰ درصد از صنعت استان را در اختیار دارد، تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل کارخانجات در دستور کار قرار گرفت.
به گفته مقام عالی شهرداری زرقان، علیه کارخانه مقصر اعلام جرم و کارخانه مزبور مکلف شد نقشه پدافند غیرعامل را تهیه کند و تحویل شهرداری دهد و همچنین تجهیزات خود را به‌روزرسانی کند.
وی در پایان افزود: سلامت و ایمنی شهروندان زرقان در اولویت است و در قبال آن احساس مسئولیت می‌کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی