[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدافع لیگ برتری به فجر شهید سپاسی پیوست ، روزنامه شیراز نوین

دفاع راست تیم پیکان تهران که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال بازی کرد به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوست.
به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ فجری‌ها در ادامه یارگیری خود برای فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال تاکنون چندین بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته و این بار با محمدعلی کاظمی، قرارداد بسته‌اند تا با قدرت در مسابقات لیگ شرکت کند.
براساس آیین‌نامه فصل جدید سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم‌های لیگ‌برتری حاضر در دوره بیست‌وسوم، تنها مجاز هستند از ۱۹ بازیکن بزرگسال استفاده کنند؛ برای همین هم بازیکنان زیادی ناگریز شدند راهی تیم‌های دسته‌یکی شوند.
به نظر می‌رسد حضور بازیکنان لیگ برتری در دسته یک کیفیت فنی این مسابقات را بالا خواهد برد و شاهد بازی‌های جذاب‌تری در فصل جدید باشیم، قطعاً چندین تیم برای صعود به لیگ برتر مدعی خواهند شد که زردپوشان شیرازی هم یکی از این گزینه‌هاست، چراکه خوب تدارک دیده است.
تیم فجر شهید سپاسی که برای حضوری قوی در این فصل دسته‌یک خوب برنامه‌ریزی کرده است، برای انجام ۲بازی تدارکاتی با تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان راهی این شهر شد،‌ برابر سپاهان یک بر صفر با وجود ارائه بازی خوب، شکست را پذیرا شد و در برابر ذوب آهن اصفهان هم بدون گل، مساوی شد. اگر نگاهی به بازی این تیم برابر سپاهان داشته باشیم‌ که بازیکنان خوبی را برای لیگ بیست‌وسوم به خدمت گرفته و مدعی قهرمانی است،‌ بازی قابل‌قبولی برابر این تیم متمول و پرمهره ارائه کرد.
فجری‌ها با وجود اینکه یک برصفر باختند، اما چندین بخت خوب گلزنی و تک‌به‌تک را ازدست دادند تا سرمربی این تیم بیشتر به فکرخط حمله و گلزنی تیمش باشد، چراکه اگر این مشکل بزرگ حل نشود در مسابقات دسته‌یک که فصل سختی پیش‌بینی می‌شود با مشکل مواجه خواهند شد و شاید در پایان هر بازی حسرت فرصت‌های از دست‌رفته را بخورند که دیگر فایده ندارد.
شاگردان رجب‌زاده برابر ذوب آهن اصفهان هم چندین بخت گلزنی را از دست دادند؛ قطعاً کادر فنی تیم برای تقویت خط حمله و باز کردن دروازه حریفانش فکر اساسی کرده است.
مسابقات لیگ دسته‌یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید قرار است با شرکت ۱۸ تیم از اوایل شهریورماه سال جاری آغاز شود.
تیم های فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کرد، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته‌یک فوتبال جام آزادگان هستند. تیم های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست چهارم صعود خواهند کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی