[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نرخ بلیت برای مسافران اربعین بدون تغییر است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون عمران مجلس:
نرخ بلیت برای مسافران اربعین بدون تغییر است 

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مقرر شد به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت صورت بگیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیت‌های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا رضایی کوچی در تشریح نشست دیروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین حسینی(ع) گفت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی در خصوص تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) برگزار شد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مانند مدیرعامل شرکت راه‌آهن، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاونان سازمان راهداری و سایر مسئولان وزارت راه و شهرسازی گزارشی از اقدامات خود در این جهت ارائه کردند.
این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: طبق صحبت‌های انجام‌شده مقرر شد به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت صورت بگیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیت‌های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم؛ تأکیدمان ایجاد ثبات قیمتی در ناوگان حمل‌ونقلی و عبور و مرور روان زائران در گذرگاه‌های مرزی است.
وی اظهار کرد: طبق صحبت‌های انجام‌شده، مقرر شد نرخ بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف و بغداد از مبدأ تهران هشت‌میلیون تومان و این رقم از فرودگاه مشهد به دلیل طولانی‌تر بودن مسیر پروازی یک‌میلیون و۵۰۰هزار تومان بیشتر است. همچنین مقرر شد نرخ بلیت قطار بدون تغییر و همانند ماه گذشته باشد. 
رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم با نظارت دقیق مسئولان مربوطه این نرخ‌ها بدون تغییر در طول ایام اربعین بماند و شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی باشکوه‌تر از سال‌های قبل باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی