[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افزون بر ۵۸هزار عامل اجرایی در فارس داریم ، روزنامه شیراز نوین

رئیس ستاد انتخابات فارس اعلام کرد که امسال بیش از ۵۸هزار نفر عوامل اجرایی در این استان عهده‌دار برگزاری انتخاباتی امن و سالم هستند. 
اسماعیل قزل‌سفلی گفت: در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزون بر ۵۸هزار عامل اجرایی در سراسر استان فارس مشارکت خواهند داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، قزل‌سفلی با اشاره به آغاز پیش‌‌ثبت‌نام داوطلبان در این دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان در این بخش، تا ۲۲ مرداد امسال است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: برای پیش‌ثبت‌نام، متقاضیان باید بین ساعات هشت صبح تا ۱۸ بعدازظهر به نشانی الکترونیکی http://keshvar.moi.ir مراجعه کنند.
قزل‌سفلی با یادآوری اینکه طبق قانون انجام مرحله پیش‌ثبت‌نام برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است، گفت: آن دسته از افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند، باید حتماً پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.
رئیس ستاد انتخابات فارس از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس در استان خواست در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند؛ چراکه عدم انجام پیش‌ثبت‌نام به منزله انصراف از داوطلبی نمایندگی مجلس خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی