[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

سرپرست اداره سیاسی استانداری فارس: صندلی مسئولیت جایگاه پاسخ‌گویی است، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: صندلی مسئولیت در واقع جایگاه و صندلی داغ پاسخ‌گویی به مردم است؛ نه محل ریاست.
محمد رضایی سه‌شنبه ۱۷ مرداد در مراسم معارفه فرماندار شهرستان بیضا گفت: صندلی مسئولیت محل ریاست نیست. مسئول باید پاسخ‌گوی مردم باشد. اگر فرصتی برای خدمت پیش می‌آید باید از این موقعیت نهایت استفاده را برای خدمت به مردم در راستای نظام دینی و مملکت اسلامی ببریم.
او به قسمتی از وصیت‌نامه شهید نادری اشاره و اضافه کرد: جوانان دیروز ما جوانانی با امید و آرزوهای بی‌شماری بودند که شیرینی‌های دنیا همچنان که برای ما شیرین است، برای آنها هم شیرین بود. آنان هم مانند دیگران دارای خانواده و تعلقات دنیوی بودند، اما از همه این‌ها به عشق نظام، اسلام، ولایت و این مردم گذشتند و جان خود را که شیرین‌ترین دارایی انسان است، پیشکش اسلام و مردم عزیزمان کردند.
سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اضافه کرد: امروزه مسئولان بایست به حرمت خون پاک و مقدس شهدا خدمت صادقانه به مردم را بیشتر از گذشته محور کار خود قرار دهند؛ چراکه هم باید به مردم و هم به خون شهدا جواب‌گو و پاسخ‌دهنده باشیم. رضایی با اشاره به بایدها و شاخصه‌های یک مدیر گفت: فردی که در نظام اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید دارای شاخصه‌های فسادستیزی، مردم‌داری و در رأس آن مردم‌محوری، مدیریت جهادی، روحیه حزب‌اللهی و بسیجی و تقویت جبهه انقلاب باشد و همچنین اخلاق خوب با مردم را مدنظر قرار دهد تا شاهد رونق و خیر و برکت دنیوی و اخروی در کار و زندگی خود باشد.
او همچنین، به در پیش بودن انتخابات و لزوم توجه به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در برپایی آن اشاره و اضافه کرد: از تمام بلندگوهای در اختیار برای ترغیب همه جریان‌های سیاسی در راستای حضور فعال در انتخابات استفاده شود تا انتخاباتی پرشور همراه با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را شاهد باشیم.
رضایی با اشاره به لزوم انجام مرحله پیش‌ثبت‌نام برای متقاضیان کاندیدایی مجلس شورای اسلامی، گفت: کسانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت نکنند، فرصت حضور در انتخابات را از دست خواهند داد؛ تنها کسانی در مرحله بعدی ثبت‌نام که در فرمانداری‌ها انجام می‌شود، امکان حضور خواهند داشت، که این مرحله را گذرانده باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی